آفتاب
در دانشگاه امیرکبیر؛

ایده بازار حوزه لوازم بهداشتی و آرایشی برگزار می شود

ایده بازار حوزه لوازم بهداشتی و آرایشی برگزار می شود

ایده بازار لوازم ارایشی و بهداشتی برای ایجاد کسب و کار در دانشگاه امیرکبیر در بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی علیزاده، دبیر اجرایی رویداد ملی ایده بازار بهداشتی و آرایشی در نشست خبری اظهار داشت: این ایده بازار با طرح سوال « ایده و اختراع شما برای راه اندازی یک کسب و کار سوداور و پایدار در صنعت بهداشتی آرایشی چیست؟» برگزار می شود.

وی با شاره به حوزه های مورد نظر اید بازار  بهداشتی آرایشی گفت: « بازاریابی، بازارسازی و برندینگ محصولات بهداشتی و آرایشی»، « فرمول جدید و نواورانه محصولات بهداشتی و آرایشی» و « بسته بندی جدید و نواروانه محصولات بهداشتی آرایشی » از حوزه های مد نظر برای شرکت در این ایده بازار هستند.

وی  خاطر نشان کرد: مهلت ارسال ایده تا پایان آبان ماه است و زمان برگزاری این رویداد بهمن ماه در دانشگاه امیر کبیر خواهد بود.

به گفته علیزاده، تا کنون ۱۲ ایده و اختراع به دبیرخانه بیستمین رویداد ایده بازار دانشگاه امیرکبیر ارسال شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید طرح هایی ارائه شود که توجیه اقتصادی داشته باشند، گفت: تا کنون به تمام دانشگاههای کشور فراخوان داده ایم ولی هر فردی که طرحی نواورانه با توجیه اقتصادی داشته باشد می تواند در این رویداد ملی شرکت کند.

علیزاده افزود: افراد در رشته های مهندسی صنایع، رنگ و پلیمر، مهندسی شیمی، کارافرینی، بازاریابی، مخترعان و فناوران می توانند ایده های خود را به این رویداد ملی ارسال کنند.

وی گفت: علاقمندان می توانند ایده های خود را  به ادرس cosmetic.ideasbazaar.ir .www ارسال کنند.  

کد N1538055

وبگردی