آفتاب

افتتاح طرح آبرسانی به روستای ثلاث باباجانی کرمانشاه

افتتاح طرح آبرسانی به روستای ثلاث باباجانی کرمانشاه

مدیرعامل شرکت آبفای کرمانشاه گفت: طرح آبرسانی به روستای میدان طفلی شهرستان ثلاث باباجانی با اعتبار سه میلیارد ریال به بهره‏برداری رسید. ...

دنیای اقتصاد- کرمانشاه– الهام اکبری:مدیرعامل شرکت آبفای کرمانشاه گفت: طرح آبرسانی به روستای میدان طفلی شهرستان ثلاث باباجانی با اعتبار سه میلیارد ریال به بهره‏برداری رسید. ایرج شهبازی افزود: این طرح از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به بهره‌برداری رسید.

 

وی با اشاره به اینکه اکنون 22خانوار از این روستا با جمعیت 95نفر از آب شرب سالم و کافی بهره‏مند هستند، اظهار کرد: چشمه تامین‌کننده آب شرب روستا به‏علت خشکسالی‏های متوالی با کاهش شدید آب مواجه شده بود که از طریق آبرسانی سیار نسبت به تامین آب آن اقدام می‏شد اما با مصوب شدن و تامین اعتبارات از محل سفر مقام معظم رهبری مشکل تامین آب این روستا مرتفع شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گفت: همچنین 350 میلیون ریال برای رفع مشکل تامین آب و ارتقای سیستم پمپاژ چاه شماره یک مجتمع آبرسانی روستای چقاگلان صحنه تخصیص یافت.

شهبازی با بیان اینکه مجتمع آبرسانی چقاگلان که در بخش مرکزی صحنه واقع شده است، به علت بروز نقص فنی در چاه شماره دو مدتی دچار گل‏آلودگی آب شده بود، گفت: با پیگیری‏های به‏عمل آمده و همکاری معاونت بهره‏برداری استان چاه یاد شده از مدار بهره‏برداری خارج و برای تامین آب مورد نیاز یک دستگاه الکتروپمپ 92 کیلو وات با تجهیزات مربوطه در چاه شماره یک نصب شد.

کد N1537483

وبگردی