آفتاب
استاندار مرکزی :

وزرای پیشنهادی؛ خون تازه ای در رگ های دولت تدبیر و امید است

وزرای پیشنهادی؛ خون تازه ای در رگ های دولت تدبیر و امید است

اراک - ایرنا - استاندار استان مرکزی گفت: وزرای پیشنهادی، خون تازه ای در رگ های دولت تدبیر و امید است و با پیوستن آنان به کابینه اهداف و برنامه ها با کیفیت و جدیت پی گرفته می شود.

محمود زمانی قمی روز دوشنبه در گفت و گو باایرنا افزود: وزیر پیشنهادی برای سکانداری وزارت ورزش و جوانان، از ذخایر مدیریتی کشور است که صاحب تجربیات ارزشمند در حوزه های مختلف به ویژه عرصه اجتماعی، فرهنگی و ورزشی است و با رای مثبت خانه ملت، این وزارتخانه یکی از دوران های پربار را تجربه خواهد کرد.
وی توضیح داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز یکی از حوزه های مهم در راهبری فرهنگ غیرکلاسیک و به سامان کردن باارزش ترین سرمایه های کشور یعنی هنرمندان و اصحاب قلم و دانایی است و در این عرصه نیز گزینش دولت هوشمندانه و موثر بوده است.
به گزارش ایرنا، استاندار استان مرکزی بیان کرد: وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از استراتژیست های ایران در حوزه فرهنگی و اجتماعی است و صلاحیت های علمی و عملی در سکانداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در وی وجود دارد.
زمانی قمی خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی دولت در حوزه آموزش و پرورش نیز از نام آشناترین افراد برای اصحاب آموزش و تربیت ایران اسلامی است و کارنامه وی بیانگر امتیازات متعدد در این حوزه است.
وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش فردی عالم و عالم زاده است، اظهار کرد:نظام آموزش کشور در سطوح عالی و متوسطه شواهد و خدمات متعددی را از این چهره پاکدست و توانا و دانشمند دارد.
سید رضا صالحی امیری، مسعود سلطانی فر و دانش آشتیانی به ترتیب وزرای پیشنهادی دولت برای تصدی سکانداری وزارت خانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش هستند.
6013/ 6075*خبرنگار:مژگان حیدری** انتشار دهنده: زهرا هجینی نژاد
کد N1537042

وبگردی