آفتاب
مدیر واحد ارتباطات شرکت هواپیمایی ماهان:

قیمت بلیط هواپیماها بصورت شناور و با عرضه و تقاضا تعیین می شود

قیمت بلیط هواپیماها بصورت شناور و با عرضه و تقاضا تعیین می شود

کرمان - ایرنا - مدیر واحد ارتباطات و امور بین الملل شرکت هواپیمایی ماهان گفت: با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی و آیین نامه ابلاغی دولت، قیمت بلیط پروازها به صورت شناور و براساس نیاز بازار و عرضه و تقاضا تعیین می شود.

برخی نشریات و کانال های خبری استان کرمان طی روزهای اخیر مطالبی مبنی بر گران بودن قیمت بلیط پروازهای هواپیمایی ماهان در مسیرهای مختلف کرمان منتشر کرده بودند.
مهدی علیاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هواپیمایی ماهان به علت تقاضای بیشتر نسبت به دیگر شرکت های هواپیمایی از قیمت بلیط بالاتری برخوردار است.
وی بیان کرد: امروز به علت نوع خدمات و همچنین نوع هواپیماهای شرکت هواپیمایی ماهان، تقاضا برای پروازهای این شرکت به مراتب بیشتر از سایر شرکت هاست.
وی گفت: قیمت بلیط پروازها در لحظه است و در مسیر کرمان به مقصد تهران قیمت بلیط براساس قانون تعیین شده و با توجه به نیاز بازار و تقاضا افزایش یا کاهش می یابد.
مدیر واحد ارتباطات و امور بین الملل شرکت هواپیمایی ماهان ادامه داد: قیمت بلیط در زمان مسافرت زیاد و تقاضای بالا افزایش و در زمانی که تقاضا کم باشد، کاهش می یابد.
وی با بیان اینکه قیمت بلیط های ماهان در تمامی مسیرهای پروازی به همین شکل است گفت: قیمت پروازهای خارجی ماهان هم بالاتر از سایر شرکت هاست و این موضوع مختص کرمان نیست.
علیاری افزود: تمامی قیمت های پروازها تحت نظارت سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت های هواپیمایی است .
وی درباره آنچه انحصاری بودن پروازها در کرمان گفته شده است، اظهار کرد: بحث انحصاری بودن در دست شرکت هواپیمایی نیست و شرکت ها برای شهرهای مختلف درخواست می دهند و سازمان هواپیمایی کشوری تصمیم گیری می کند.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: زهرا هجینی نژاد
7429/3028/ 6075
کد N1537035

وبگردی