آفتاب

نقص فنی در خط یک مترو تهران/ ترس مسافران براثر صدای مهیب پارگی شنلگ کمپرسور

نقص فنی در خط یک مترو تهران/ ترس مسافران براثر صدای مهیب پارگی شنلگ کمپرسور

تهران- ایرنا- مدیرروابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران، با اشاره به نقص فنی یک رام قطار در خط یک مترو که موجب صدای مهیب شده و وحشت مسافران را درپی داشت، گفت: این صدا بعلت پارگی شلنگ کمپرسوریکی از واگن های قطاربود.

احسان مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از وقوع این حادثه مسافران بلافاصله در ایستگاه مترو ترمینال جنوب از قطار تخلیه و قطاری دیگر برای انتقال مسافران به این ایستگاه فرستاده شد.
براساس این گزارش چند تن از مسافران حاضر در خط یک مترو تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشتند: حوالی ساعت هشت صبح امروز به هنگام حرکت قطار از مسیر شمال به جنوب خط یک مترو تهران بین ایستگاههای ترمینال جنوب و خزانه صدای مهیبی به مانند انفجار شنیده شد و دود زیادی ایستگاه فرا را گرفت.
یکی از شاهدان با اشاره به اینکه ماموران مترو درایستگاه خزانه تمامی مسافران را از قطار پیاده کردند گفت: پس از دقایقی سرگردانی، مسافران با استفاده از قطارهای اعزامی دیگر به مسیرهای خود رفتند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمحمدجواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109/7243 / 1539
کد N1536734

وبگردی