آفتاب

یوسف نژاد:نمایندگان شمال کشور از وزرای پیشنهادی حمایت می کنند

یوسف نژاد:نمایندگان شمال کشور از وزرای پیشنهادی حمایت می کنند

ساری-ایرنا- نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان های شمالی در نشستی مشترک حمایتشان را از سه وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری اعلام کردند.

علی اصغریوسف نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا در ساری افزود : این نمایندگان یکشنبه شب(9 آبان ) نشست مشترکی را با وزیران پیشنهادی داشتند و از دیدگاه های وزراء و برنامه هایشان برای ایجاد تحول در وزارتخانه های متبوع در صورت کسب اکثریت آشنا شدند.
وی اضافه کرد : به نظر می رسد که وزرای پیشنهادی دولت برای سه وزارتخانه ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش برنامه های مدونی دارند و با روند کاری وزارتخانه ها نیز آشنایی هستند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که نمایندگان استان های شمالی نیز دغدغه های خود را به وزیران پیشنهادی ارایه دادند تا در صورت تایید این افراد از سوی مجلس این دغدغه ها که بیشتر خدمات رسانی بهتر به جامعه است به کار گرفته شود.
یوسف نژاد افزود : در پایان نمایندگان استان های شمالی کشور مازندران، گیلان و گلستان حمایت قاطع خود را از وزرای پیشنهادی اعلام کردند و در روز رای گیری نیز نمایندگان شمالی رای آری به این افراد خواهند داد.
استان های شمالی کشور مازندران (12)، گیلان (13) و گلستان (6) در مجموع 31 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.
براساس قانون وزیران پیشنهادی باید در مجلس شورای اسلامی بیش از نصف باضافه یک رای را کسب کنند.
رئیس جمهوری پس از قبول استعفای محمود گودرزی, علی اصغر فانی و علی جنتی از وزارتخانه های ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه ای به مجلس شورای اسلامی مسعود سلطانی فر، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی و سید رضا صالحی امیری را به عنوان وزیر وزارتخانه های متبوع معرفی کرد.
مجلس شورای اسلامی فردا سه شنبه 11 آبان ماه برای وزرای پیشنهادی دولت تصمیم گیری می کند.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899
کد N1536704

وبگردی