آفتاب

بدهی 200 میلیارد تومانی راه و شهرسازی به پیمانکاران کرمانشاه

بدهی 200 میلیارد تومانی راه و شهرسازی به پیمانکاران کرمانشاه

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه گفت: 200 میلیارد تومان به پیمانکاران بدهی داریم و با این وجود طرح‌های عمرانی در استان در حال انجام ...

دنیای اقتصاد – کرمانشاه - الهام اکبری:مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه گفت: 200 میلیارد تومان به پیمانکاران بدهی داریم و با این وجود طرح‌های عمرانی در استان در حال انجام است.عبدالله بهادری اظهار کرد: کرمانشاه در زمینه به‏کارگیری نیروی انسانی و ماشین‏آلات راهسازی 90 درصد عملکرد مثبت داشته و این عملکرد مربوط به بخش راهداری و واگذاری طرح‌ها و قراردادهای این حوزه بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه حوزه راهداری تا 15 روز آینده در قالب اداره‏کل فعالیت خود را به‏صورت مستقل آغاز می‏کند، اظهار کرد: 176 کیلومتر آسفالت سال گذشته از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و 85 کیلومتر آسفالت جاده‏ای طی 6 ماه نخست سال‏جاری در استان کرمانشاه انجام شده است. وی از انجام آسفالت 45 کیلومتر جاده تا چند هفته آینده در کرمانشاه خبر داد و متذکر شد: استان در مورد آسفالت راه‏های روستایی از متوسط کشوری عملکرد بالاتری دارد که شهرستان‏های قصرشیرین و اسلام‏آباد غرب دارای بیشترین عملکرد و شهرستان‏های ثلاث‏باباجانی و روانسر دارای کمترین عملکرد بوده‏اند.

بهادری با تاکید بر اینکه پیگیری‏های خوبی در سطح کشوری برای انجام اقدامات مناسب در حوزه راه‏های اصلی و فرعی انجام شده است، اظهار کرد: تعریض محور مواصلاتی اسلام‏آباد غرب به پل‏دختر از اعتبارات سفر رئیس‏جمهوری است که انجام می‏شود. وی از تکمیل بزرگراه کربلا از کرمانشاه به شهرستان سرپل‏ذهاب تا پایان سال‏جاری خبر داد و یادآور شد: پیمانکار دوم محور بیاشوش به جوانرود مشخص شده است و محورهای قزان‏چی به روانسر، بیستون به هرسین و سنقروکلیایی به کامیاران نیز در حال اجرا است.مدیرکل راه و شهرسازی استان به اجرای 14 طرح فنی و اجرایی در حوزه ساختمان‌های اداری در استان اشاره کرد و ادامه داد: روکش آسفالت برخی از محورهای مواصلاتی اجرا شده و ایمن‏سازی آن انجام می‏گیرد. مدیرکل راه و شهرسازی استان پیگیری برای تخصیص سریع‏تر اعتبارات را مهم‏ترین عامل تسریع اجرای پروژه‏های در حال ساخت استان کرمانشاه اعلام کرد و متذکر شد: ساخت و توسعه عملیات بزرگراه کربلا از پیشرفت 60 درصدی برخوردار است.

کد N1536385

وبگردی