آفتاب

تساوی فولاد یزد با راه آهن / شلیک گاز اشک آور برای انتقال داوران به رختکن

تساوی فولاد یزد با راه آهن / شلیک گاز اشک آور برای انتقال داوران به رختکن

یزد - ایرنا - تیم فوتبال فولاد یزد در حالی که دو بر صفر از حریف خود راه آهن تهران پیش افتاده بود در پایان مسابقه نتیجه را با تساوی عوض کرد.

به گزارش ایرنا، دیدار پرحاشیه فولاد یزد و راه آهن تهران از هفته دوازدهم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) عصر شنبه در استادیوم شهید نصیری یزد برگزار شد، در این مسابقه بازیکنان فولاد یزد با ارائه یک بازی تهاجمی در دقایق 25 و 60 به ترتیب توسط سیدجواد شفیعی پور و رامین قربانی به گل رسیدند ولی در ادامه این دیدار علی فرهنگ در دقیقه 68 و محسن بیاتی نیا در دقیقه 74 از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاندند.
در ادامه این دیدار بازیکنان فولاد یزد موقعیت های مختلفی را برای کسب سه امتیاز و پیروزی در این بازی خانگی از دست دادند تا امتیازهای این دیدار بین دو تیم تقسیم شود.
تیم فولاد به عنوان تنها نماینده استان یزد در لیگ آزادگان با کسب 9 امتیاز در مکان شانزدهم جدول 18 تیمی لیگ آزادگان قرار گرفت.
*******
حاشیه های دیدار فولاد یزد و راه آهن تهران
پلیس با شلیک گاز اشک آور داوران را به رختکن برد
در این مسابقه که بخاطر دیر رسیدن پلیس با 15 دقیقه تاخیر آغاز شد، تعدادی از تماشاگران یزدی از ابتدای نیمه دوم بارها نسبت به نحوه قضاوت داوران این مسابقه اعتراض کردند .
در دقیقه 75 این دیدار که داور بر خلاف رای کمک داور اول با بیان خوردن توپ به دست مدافع فولاد یزد یک پنالتی بسود تیم راه آهن تهران اعلام کرد که تبدیل به گل تساوی شد.
بعد از تبدیل شدن پنالتی تیم راه آهن تهران به گل تساوی، تماشاگران یزدی بر اعتراض های خود افزودند و در سکوها بارها خواستار رعایت عدالت و قضاوت صحیح داور مسابقه شدند.
در پایان این مسابقه در حالی داوران با اسکورت پلیس ورزشگاه و مسئولان برگزار کننده به داخل رختکن هدایت می شدند، چند تماشاگر که قصد اعتراض و نزدیک شدن به داوران را داشتند توسط ماموران یگان ویژه با شلیک گاز اشک آور پراکنده شدند.
این دیدار را مجید پورعلی از البرز، مهدی سیفی از البرز و علی ملا محمدی از کرمان قضاوت کردند و داور چهام نیز نورالله حیدری از اصفهان بود .
همچنین نماینده اعزامی فدراسیون فوتبال در این مسابقه اردشیر نظری از تهران و ناظر داوری نیزعلیرضا کهوری از کرمان بود.
*از این مسابقه حدود یک هزار و 500 تماشاگر دیدن کردند و رئیس هیات فوتبال استان یزد و مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی راه آهن تهران در جایگاه ویژه استادیوم شهید نصیری حضور داشتند.
* شلیک گاز اشک آور توسط ماموران یگان ویژه در مقابل درب ورودی سالن استادیوم شهید نصیری که به منظور متفرق کردن تماشاگران معترض صورت گرفت بود موجب بد حالی سرمربی فولاد یزد و تعدادی از همراهان وی شد.
* تماشاگران یزدی در شعارهای خود از مسئولان اجرایی و ورزشی استان حمایت از تیم فوتبال فولاد یزد را خواستار شدند .
مسابقات لیگ آزادگان با حضور 18 تیم شامل فولاد یزد ، خیبر خرم آباد ، راه آهن ، گل گهر ، پارس جنوبی ، مس رفسنجان ، اکسین ، نساجی مازندران ، مس کرمان ، فجر سپاسی ، آلومینیوم اراک ، ملوان بندر انزلی ، سپید رود ، بادران ، خونه به خونه ، استقلال اهواز، نفت مسجد سلیمان و ایرانجوان بوشهر پیگیری می شود.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@
کد N1535187

وبگردی