آفتاب
نماینده مهاباد در مجلس:

وزرای پیشنهادی فرهنگ و ارشاداسلامی و ورزش و جوانان رای اعتماد کسب می کنند

وزرای پیشنهادی فرهنگ و ارشاداسلامی و ورزش و جوانان رای اعتماد کسب می کنند

مهاباد- ایرنا- نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان با توجه به سوابق خوب اجرایی آنها احتمال بالایی در کسب رای اعتماد از مجلس دارند.

جلال محمود زاده روز پنجشنبه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سوابق اجرایی سیدرضا صالحی امیری و مسعود سلطانی فر مرتبط با وزارتخانه های پیشنهادی بوده و تخصص لازم را دارند بر این اساس فضای مجلس برای دادن رای اعتماد به آنان مناسب است.
وی همچنین در خصوص وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش هم گفت: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت وآموزش وبه دلیل زیربنایی بودن این مساله نخبگان آموزش و پرورش اعتقاد دارند فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی در پست وزارت آموزش و پرورش به علت اینکه از بدنه آموزش و پرورش نیست کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی برای وی با علامت سئوال و تردید روبرو خواهد بود.
محمودزاده کسب رای اعتماد سه وزیر پیشنهادی دولت تدبیر وامید ازمجلس شورای اسلامی در برنامه های کوتاه مدت مدیریتی این سه وزارتخانه را مثبت ارزیابی کرد.
وی همچنین ادامه داد: خواسته تمام نمایندگان مردم در مجلس در صورت کسب رای اعتماد این وزرای پیشنهادی از مجلس پایبندی به قانون و خدمت به مردم و نظام است.
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی همچنین از نشست فراکسیون اهل سنت مناطق کردنشین مجلس با این سه وزیر پیشنهادی در روز یکشنبه هفته آینده خبر داد .
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری یکشنبه گذشته در نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی سه وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش را معرفی کرد.
به گزارش ایرنا،درنامه رئیس جمهوری به رییس مجلس شورای اسلامی، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، سیدرضا صالحی امیری و مسعود سلطانی فر به ترتیب به عنوان نامزدهای پیشنهادی برای وزارتخانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی شده اند.
سه شنبه آینده زمان رای گیری برای وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی است.
3093**خبرنگار:‌ پیمان پاکزاد ** انتشار دهنده: علی شهیدیان
کد N1533419

وبگردی