آفتاب

کشف حدود 2 تن مواد مخدر در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

کشف حدود 2 تن مواد مخدر در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

زاهدان - ایرنا - فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و 982 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه عملیات جداگانه در مرزهای جنوب شرق کشور کشف و ضبط شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان وبلوچستان، سرتیپ دوم پاسدار سعید کمیلی روز پنجشنبه اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان روز گذشته با تشدید اقدامات کنترلی موثر علیه سوداگران مرگ موفق شدند از ورود محموله بزرگ مواد مخدر به داخل کشور جلوگیری کنند.
وی گفت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به داخل کشور آگاه شده و اقدامات لازم برای دستگیری آنان را آغاز کردند.
وی ادامه داد: مرزداران سیستان و بلوچستان با تشدید اقدامات کنترلی، اجرای کمین های هدفمند و تعقیب و مراقبت در مسیرهای احتمالی ورود، در سه عملیات جداگانه توانستند هزار و 982 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.
سردار کمیلی با تقدیر از همکاری عوامل سپاه قدس و ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران در این سه عملیات علاوه بر کشف نزدیک به 2 تن موادمخدر و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات موفق شدند 2 نفر از قاچاقچیان مسلح را نیز دستگیر کنند.
8006**3042 **6081 دریافت کننده: نرگس تیموری **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
کد N1533244

وبگردی