آفتاب

سرمربی : تیم والیبال پیکان امسال مدعی قهرمانی است

سرمربی : تیم والیبال پیکان امسال مدعی قهرمانی است

ساری- ایرنا- سرمربی تیم والیبال پیکان تهران پس از پیروزی 3 بر 2برابر کاله گفت : تیمش امسال یکی از مدعی های اصلی قهرمانی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور است.

پیمان اکبری چهارشنبه شب درگفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: هرچند از هم اکنون قهرمان لیگ مشخص نیست، اما با بازیکنانی که دراختیار داریم وتلاشی که آنها دربازی هایشان دارند، امید زیادی به کسب مقام قهرمانی لیگ داریم.
وی افزود: بازی خوبی برابر کاله مازندران داشتیم، 2 تیم عملکرد خوبی داشتند ومن ازبابت نمایش خوب بازیکنان جوان تیم کاله به بهرزعطایی سرمربی وکادرفنی این تیم تبریک می گویم.
سرمربی تیم پیکان تهران ادامه داد: هرچند ما این هشدار به بازیکنان مان درطول هفته گذشته داده بودیم که فکرنکنند بازیکنان کاله جوان وکم تجربه هستند وپیروزی آسانی برابر آنها خواهیم داشت.
اکبری اضافه کرد: جوانهای کاله در شرایطی به بازی آمده بودند که خیلی برایشان مهم بود که جلوی بازیکنان اصلی تیم ملی بازی کنند واین وضعیت کمی شرایط تیم ما را سخت تر کرده بود.
وی افزود: با این حال بسیار خوشحالم که توانستیم بهتر از حریف جوانمان باشیم وپیروز میدان هم شدیم.
** مدارک قرار داد بازیکنان درفدراسیون والیبال موجود است
سرمربی تیم والیبال پیکان تهران همچنین درپاسخ به سوال خبرنگار ایرنا که قرار داد 2میلیاردتومانی سعید معروف با این باشگاه که درشبکه های اجتماعی منتشر شده، صحت دارد، گفت: متاسفانه برخی از دوستان برای اینکه توجیهی برای خودشان داشته باشند، این حرفها را می زنند که صحت ندارد.
اکبری ادامه داد: فکر می کنم که دوستان اگر دوست داشته باشند، به مدارکی که از قرارداد بازیکنان درفدراسیون والیبال موجود هست، نگاه کنند مشخص می شود رقم قرارداد آقای معروف یا دیگر بازیکنان چقدر هست.
وی افزود: رقم قرارداد بازیکنان پیکان تهران دراین فصل به مراتب کمتر از برخی باشگاه های دیگر کشور است.

**مزد تلاش را نگرفتیم
بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله چهارشنبه شب درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کاملا حساب شده بازی کردیم و باکار گروهی آنها را به خوبی تحت فشار گذاشتیم وگرفتن 2 ست از پیکان و اختلاف 2 امتیازی ست پنجم که درآستانه پیروزی قرار داشتیم، کاملا ادعای ما را ثابت می کند.
وی ادامه داد: ما پیش بینی یک بازی سخت را از قبل داشتیم وبه همین خاطر با شناختی که از نفرات تیم پیکان داشتیم سعی کردیم که با برنامه حساب شده برابر این تیم قرار بگیریم و تاحدودی توانستیم با بازیکنانمان به خواسته های خود برسیم.
سرمربی کاله مازندران با اشاره به اینکه پیکان امسال یکی از شانس های اصلی قهرمانی لیگ است وبازی این تیم برابر تیم ما کاملا مشخص بود، اضافه کرد: باید قبول کنیم با نفرات ملی پوشی که پیکان دراختیار داشت، زورمان به این تیم نمی رسید.
عطایی، کم تجربگی بازیکنان جوان تیمش را در این مسابقه تاثیرگذار دانست وافزود: در ست هایی که امتیاز از حریف پیش بودیم، بازیکنان جوان ما نتوانستند درلحظات حساس این امتیازها را حفظ کنند واین نشان می دهد که اینها باید در بازیهای آینده از این اشتباهات خود درس بگیرند.
وی با اشاره به اینکه خیلی عجیب هم نیست که وضعیت ناراحت کننده ای برای ما ایجاد شده است، ادامه داد: بهرحال نباید توقع غیرمنطقی هم از بازیکنان تیم داشت، هرچند باخت آزاردهنده است وما باید تلاش کنیم تا ضعف خودمان را برای بازیهای آینده به حداقل برسانیم.
وی در پایان از داور مسابقه انتقاد کرد و گفت : سوت داور در ست پنجم مسابقه سرنوشت بازی تیمش برابر پیکان را تغییر داده است، توقع داشتیم که حتی اگر داور به درست حرکت توپ را تشخیص نداده، امتیاز را به جا اعلام می کرد.
تیم پیکان تهران درچارچوب هفته دوم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور چهارشنبه شب در آمل تیم کاله مازندران را با نتیجه نزدیک 3بر2 شکست داد ودومین پیروزی این فصل خود را کسب کرد.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
ک/7327/1899
کد N1533031

وبگردی