آفتاب
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

معلم و سرایدار یکی از مدارس یاسوج مورد ضرب و شتم قرار گرفتند

معلم و سرایدار یکی از مدارس یاسوج مورد ضرب و شتم قرار گرفتند

یاسوج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: معلم و سرایدار مدرسه متوسطه اول شهید قدوسی منطقه بلهزار یاسوج عصر امروز (چهارشنبه) مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

هادی زارع پور چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سرایدار این مدرسه به اورژانس اعزام شد و مسئولان اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز از خاطیان شکایت کرده اند.
وی گفت: این اتفاق زمانی رخ داد که معلم مدرسه شهید قدوسی منطقه بلهزار یاسوج، دانش ‌آموزی را پس از اخراج از کلاس درس به دفتر مدرسه ارجاع داد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این دانش ‌آموز نیز به خانه مراجعه کرده و عده ‌ای از نزدیکان و اقوام خود را برای برخورد فیزیکی با معلم به مدرسه فرستاد که سرایدار مدرسه نیز از این کار ممانعت کرد.
زارع پور عنوان کرد: سرایدار مدرسه که وظیفه قانونی خود را انجام داده بود به حدی با سلاح سرد مورد ضرب و شتم قرار گرفت که به اورژانس انتقال یافت و معلم مدرسه نیز توسط افراد خاطی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
وی ابراز داشت: برای جلوگیری از تکرار چنین مواردی در آینده و حفظ منزلت معلمان کهگیلویه و بویراحمد، به دستگاه قضایی شکایت شده و به طور جدی نیز این اقدام ناپسند و زننده پیگیری خواهد شد.
افزون بر 149 هزار دانش آموز پسر و دختر در سه مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
منطقه بلهزار در حدود چهار کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد و در مسیر جاده ارتباطی یاسوج - اصفهان قرار دارد.
7535/8005 * شبس * 1574 * خبرنگار: منصور زرگر **انتشار دهنده: محسن تهوری
کد N1532833

وبگردی