آفتاب

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی چند طرح عمرانی در شهر رامین اهواز

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی چند طرح عمرانی در شهر رامین اهواز

اهواز - ایرنا - چند طرح عمرانی و زیربنایی عصر چهارشنبه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شهر رامین اهواز به بهره‌برداری رسید و چند طرح جدید نیز در این شهر کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا، آیین بهره برداری و کلنگ زنی طرح های عمرانی شهر رامین اهواز با حضور 'محسن نریمان ' معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
بهره برداری از پروژه 200 واحدی مسکن مهر رامین اهواز با اعتبار هزینه شده 96 میلیارد ریال، فاز یک پارک امید با اعتبار 10 میلیارد ریال، مسجد امام علی (ع) در ناحیه یک شهر با اعتبار پنج میلیارد ریال، پروژه تامین روشنایی معابر شهر رامین با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، برق رسانی به مناطق مسکونی با تراکم کم با اعتبار 2 میلیارد ریال، زمین بازی کودکان با اعتبار 500 منیلیون ریال و عملیات آماده‌سازی معابر مسکن 200 واحدی در رامین با اعتبار 16 میلیارد ریال از طرح‌هایی بود که با حضور نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی در این شهر به بهره‌برداری رسید.
آماده‌سازی 484 واحد مسکن مهر توسط شرکت عمران، احداث گلخانه با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و پروژه کاشت جنگل با 15 هزار نهال از جمله طرح‌هایی بوده که توسط معاون وزیر راه کلنگ‌زنی شد.
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی عصر چهارشنبه به منظور بهره داری از چند عمرانی و بازدید از روند تامین زیرساخت های مرز شلمچه در ایام اربعین به استان خوزستان سفر کرد.
وزیر راه و شهرسازی در سفر امروز خود به خوزستان به همراه استاندار خوزستان، جمعی از معاونان وزارتخانه، نمایندگان خوزستان در مجلس و مدیران راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌ها با بالگرد از محورهای ارتباطی اهواز ـ هفتگل ـ ‌ایذه ـ دهدز و محور اهواز ـ ‌رامهرمز ـ ایذه بازدید کرد.
7151/6125 *شبس*1613*خبرنگار:محمدرضا خبازان** انتشار دهنده:عبدالله غفاری
کد N1532798

وبگردی