آفتاب

هیات کره جنوبی، خواستار گسترش همکاری های علمی و تجاری با ایران شد

هیات کره جنوبی، خواستار گسترش همکاری های علمی و تجاری با ایران شد

شیراز- ایرنا- هیات 11 نفره از دانشگاه سان مون (SunMoon) کره جنوبی به همراه نمایندگانی از چند کمپانی بزرگ این کشور در دیدار با قائم مقام رئیس دانشگاه شیراز و جمعی از استادان این دانشگاه، خواستار گسترش همکاری علمی و تجاری این کشور با ایران شدند.

به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شیراز، در این دیدار که در دفتر رئیس دانشگاه شیراز برگزار شد، «جانگ' که سرپرست این هیات را بر عهده دارد، با ابراز خرسندی از حضورش در ایران و دانشگاه شیراز، گفت: می توانیم در زمینه های مختلف از جمله آموزش زبان کره ای با این ایران فعالیت های مشترکی داشته باشیم.
سید علی اکبر صفوی، قائم مقام رئیس دانشگاه شیراز هم در این دیدار، ضمن برشمردن برخی از فرصت های سرمایه گذاری در این دانشگاه اظهار داشت: این آمادگی در مجموعه دانشگاه شیراز وجود دارد که در زمینه های مختلف علمی، صنعتی و تجاری، ارتباطات خود را در حوزه بین الملل توسعه دهد.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شیراز هم در این دیدار به پیشینه 70 ساله این دانشگاه اشاره کرد و به معرفی بخشی از کارکردهای دانشکده ها، بخش ها و مراکز تحقیقاتی این مرکز علمی پرداخت.
سیده زهره عظیمی فر، افزود: در زمینه های مختلف از جمله تبادل استاد و دانشجو، برگزاری دوره های کوتاه مدت، انجام پروژه های مشترک و اجرای سمینارها و برگزاری کنفرانس ها، می تواند فعالیت های مشترک و دو جانبه ای بین دانشگاه شیراز و کره جنوبی صورت گیرد.
او گفت: در سه سال اخیر حجم فعالیت ها و ارتباطات بین المللی دانشگاه شیراز افزایش چشمگیری داشته و امیدواریم با تلاش مجموعه مدیریتی این دانشگاه، این ارتباط ها و مراوده ها روز به روز گسترش و تعمیق یابد.
دریافت خبر: سید احمد نجفی ** انتشار دهنده: عبدالله غفاری
2027 /6118*شبس*1613
کد N1532779

وبگردی