آفتاب
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

سازمان اوقاف و امور خیریه تبدیل به یک نهاد انقلابی شده است

سازمان اوقاف و امور خیریه تبدیل به یک نهاد انقلابی شده است

مشهد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه طی چند سال اخیر از یک اداره سنتی به نهاد اثرگذار و انقلابی تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در مراسم معرفی مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در مشهد افزود: رهبر معظم انقلاب تکلیف کردند که مجموعه نهادها و دستگاه های سنتی باید به صورت یک تشکیلات انقلابی درآیند و سازمان اوقاف و امور خیریه در این زمینه موفق بوده است.
وی اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به یک نهاد انقلابی به ویژه در حوزه فرهنگ و مسائل مرتبط با انقلاب اسلامی مبدل شده که اقدامات آن در خراسان رضوی در حوزه حاشیه شهر مشهد منشا برکات بسیار بوده است.
وی گفت: براساس فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل ستاد رفع مسائل حاشیه شهر مشهد، اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی به عنوان پشتوانه قوی در اجرای این حکم به صورت انقلاب اقدام کرد و در مدت کوتاه با همکاری سایر دستگاه ها تحولی در حاشیه شهر مشهد به وجود آورد.
امام جمعه مشهد افزود: اقدامات مثمر ثمر دستگاه های اجرایی به ویژه اداره کل اوقاف و امور خیریه باعث شد حاشیه شهر مشهد از سبقه های خاص فرهنگی خود خارج و به یک جامعه ارزشی و متدین تبدیل شود.
در این مراسم از خدمات حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد به عنوان مدیر کل سابق اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی قدردانی و حجت الاسلام محمد احمدزاده به عنوان مدیر کل جدید این اداره معرفی شد.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
کد N1532764

وبگردی