آفتاب
رقابتهای کشتی دانشجویان جهان- ترکیه؛

کسب دو مدال دیگر مسجل شد/ دو طلا و دو برنز در انتظار ایران

کسب دو مدال دیگر مسجل شد/ دو طلا و دو برنز در انتظار ایران

دومین روز از رقابتهای کشتی قهرمانی دانشجویان جهان در ترکیه با راهیابی دو نماینده ایران به فینال و دو کشتی گیر آزادکار کشورمان به دیدار رده بندی همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر،  در دومین روز از دوازدهمین دوره رقابتهای کشتی قهرمانی دانشجویان جهان در کروم ترکیه نمایندگان ایران در چهار وزن آخر  کشتی آزاد به روی تشک رفتند که از این بین دو نماینده ایران با راهیابی به فینال مدال نقره خود را مسجل کردند و دو کشتی دیگر به دیدار رده بندی رسیدند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم مهران نصیری در دور اول با نتیجه ۷ بر ۶ از سد رجب توپال از ترکیه گذشت اما در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل تیمور آیتکولوف از قزاقستان شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم حامد رشیدی در مبارزه نخست مقابل استفان کاپلر از آلمان با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد وی در دور بعد آندری کارپاچ از بلاروس را با نتیجه ۸ بر ۷ شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی مقابل آزات ساکایف از قزاقستان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم محمد جواد ابراهیمی در دور اول جردن استین از کانادا را با نتیجه ۱۰ بر صفر  شکست داد و در دور بعد نیز حریف خود از قزاقستان را ۶ بر یک شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز از سد آلبرت ایکایف از روسیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار میهایلی ناگی از مجارستان است.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم سیدرضا موسوی پس از استراحت در دور اول در دور و در مرحله نیمه نهایی مقابل دانیلو کارتاوی از اوکراین به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

دیروز و در رقابت های روز نخست نیز یونس سرمستی، رضا افضلی و امیر محمدی در اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و میثم حیدری وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

کد N1532738

وبگردی