آفتاب
سرمربی تیم فوتبال صبای قم:

برای جام حذفی تلاش می کنیم / اشتباهات داوری باید به حداقل برسد

برای جام حذفی تلاش می کنیم / اشتباهات داوری باید به حداقل برسد

قم ـ ایرنا ـ سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: انتظار داریم اشتباهات داوری به حداقل برسد، چرا که بهترین داور قاره آسیا از کشورمان انتخاب شده و انتظارات از داوران بالاتر رفته است.

به گزارش ایرنا، عبدالصمد مرفاوی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار صبای قم و پدیده مشهد ، افزود: در دو بازی مهم که می توانستیم برنده میدان باشیم، به لحاظ اشتباه داوری ضربه خوردیم و تصمیماتی به ضرر تیم ما گرفته شده است.
وی با بیان اینکه با توجه به شرایط جدول، همه بازی ها از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار داشت: امیدواریم در برابر تیم خوب پدیده مشهد با بازیکنان توانمندی که دارد، با یک بازی منطقی بتوانیم هر سه امتیاز را به دست بیاوریم.
سرمربی صبای قم با بیان اینکه دربازی گذشته در برابر گسترش فولاد عملکرد خوبی داشتیم و با توجه به دو اخراجی توانستیم حداقل امتیاز را به دست بیاوریم، خاطرنشان کرد: البته کارشناسان داوری اعلام کرده اند که گل ما در نیمه نخست سالم بوده و به اشتباه آفساید اعلام شده است.
وی با اشاره به سه بازیکن محروم صبای قم در دیدار فردا برابر پدیده مشهد، ضرورت ایجاد تغییرات در تیم صبا را مورد توجه قرار داد و گفت: در رابطه با مسایل مالی باشگاه، امیدواریم که همه مسئولان به ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی هرچه سریعتر مشکلات تیم صبا را برطرف کنند.
مرفاوی از بازیکنان صبا به دلیل ادامه کار با وجود همه مشکلات قدردانی کرد و گفت: در تعطیلات پیش رو با توجه به بازی های جام حذفی، تیم صبا به تمرینات خود ادامه خواهد داد و همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در جام حذفی شرایط خوبی داشته باشیم.
تیم های فوتبال صبای قم و پدیده مشهد در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور فردا پنجشنبه از ساعت 16:45 در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم به مصاف یکدیگر می روند.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور **انتشاردهنده: جعفرمسلمی
کد N1532721

وبگردی