آفتاب

کمالوند: بازی با تراکتورسازی یک بازی عادی برای گسترش فولاد است

کمالوند: بازی با تراکتورسازی یک بازی عادی برای گسترش فولاد است

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: بازی با تراکتورسازی یک بازی عادی برای تیم ما محسوب می شود و امتیازات آن هیچ تفاوتی با بقیه بازی ها ندارد.

فراز کمالوند روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی، افزود: بازی با تراکتورسازی یک بازی عادی برای ما بوده و بردش سه امتیاز و مساویش یک امتیاز دارد، نه کمتر و نه بیشتر؛ امیدوارم این بازی بدون حاشیه و حادثه به پایان برسد.
وی اظهار کرد: در طول هفته و در تمرینات تیم تمام هدفمان را روی خط حمله و ضربات نهایی گذاشتیم تا نتیجه خوبی در بازی فردا بگیریم.
کمالوند، در مورد میزبانی بازی فردا گفت: ما در این بازی میزبان نیستیم بلکه تراکتورسازی میزبان بازی است چون بیشتر تماشاگران برای تشویق این تیم به ورزشگاه می آیند.
وی با اشاره به همکاری چراغپور با گسترش فولاد ، ادامه داد: وی با نظر بنده به تیم ملحق شده و تشکر می کنم از حضور ایشان و حمایت مدیریت باشگاه که با نظر بنده موافقت کردند.
کمالوند، از قلعه نوعی به عنوان صمیمی ترین دوست خود و بهترین سرمربی لیگ برتر یاد کرد.
وی یادآور شد: در بازی فردا به برد و باخت فکر نمی کنم، مهمترین اصل به نمایش گذاشتن فرهنگ بالای هواداران و تماشاگران این بازی می باشد.
تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با 9 امتیاز در رده دهم و تراکتورسازی با 17 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.
بازی این دو تیم فردا /پنجشنبه/ راس ساعت 14 و 45 دقیقه در زمین اختصاصی گسترش فولاد برگزار می شود.
3038/6183
کد N1532677

وبگردی