آفتاب
رئیس اسبق سازمان ملی جوانان:

تفکیک جوانان از ورزش باید اولویت برنامه‌های وزیر جدید باشد

تفکیک جوانان از ورزش باید اولویت برنامه‌های وزیر جدید باشد

رئیس اسبق سازمان ملی جوانان گفت: تفکیک حوزه جوانان از ورزش باید اولویت برنامه‌های وزیر جدید باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم عبادی افزود: متاسفانه در حال حاضر مسائل جوانان در حاشیه قرار گرفته است و علت اصلی این موضوع ادغام حوزه جوانان با حوزه ورزش است چرا که با این ادغام تمامی فعالیت های حوزه جوانان تحت شعاع ورزش فرار گرفت و طبیعی است وقتی در وزارتخانه مربوطه جوانان در حاشیه باشد در دولت نیز این چنین خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات متعدد جوانان از جمله مشکلات مربوط به اشتغال، مسکن، ازدواج و... افزود: متاسفانه اکنون حوزه جوانان فاقد مدیریت موثر است و مسائل این قشر که بخش عظیمی از جمعیت ما را تشکیل می دهند در حاشیه است.

عبادی همچنین به مشارکت جوانان در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت جوانان در غالب سازمان های مردم نهاد و به طور کلی در بخش های غیر دولتی با توجه به این رویکرد مورد کم لطفی قرار گرفته و حالت منفعل پیدا کرده است.

این صاحبنظر حوزه جوانان در خصوص برنامه های وزیر جدید ورزش و جوانان عنوان داشت: به نظر می رسد تفکیک جوانان از ورزش باید اولین برنامه وزیر جدید باشد تا از طریق بازگرداندن حوزه جوانان به وضعیت گذشته، ماموریت های آن در چارچوب چشم انداز ۲۰ ساله و برنامه چهارم توسعه که در حوزه جوانان تدوین شده است دنبال شود.

کد N1532580

وبگردی