آفتاب
نماینده ولی فقیه در کردستان:

اطاعت پذیری نیروهای مسلح از رهبر موجب هراس دشمنان کشورمان شده است

اطاعت پذیری نیروهای مسلح از رهبر موجب هراس دشمنان کشورمان شده است

سنندج- نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه رمزموفقیت نیروهای مسلح ما اطاعت پذیری آنها است، گفت: عمل به فرامین و دستورات فرمانده کل قوا موجب هراس دشمنان کشورمان از نیروهای مسلح شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی امروز چهارشنبه در نشستی با اعضای شورای پدافند غیرعامل استان که با حضور سردار منصوریان معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافندغیرعامل کشور برگزارشد، گفت: تقدیر سازمان پدافندغیرعامل از استاندار کردستان نشان از تلاش ها و زحمات انجام شده در این حوزه در استان است.

وی عنوان کرد: هنوزابعاد مختلف پدافند غیرعامل در کشورما به خوبی شناخته نشده  و به صورت جدی به این مسئله پر داخته نشده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل مبحث مذکور دیر شروع به کار کردن کشورمان در ارتباط با پدافند غیرعامل است، اظهارداشت: علاوه براین به دلیل تجربه ما در جنگ تحمیلی در طول این سال ها بیشتر نگاه مان مربوط به جنگ سخت بوده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به کشورمان تنها از یک راه وارد نمی شوند، بیان کرد: امروزه تنها حمله نظامی مدنظر بدخواهان و دشمنان ما نیست بلکه آنها از طرق مختلف درصدد ایجاد مشکلات و تنگناهایی برای کشورما بوده و هستند.

آیت الله حسینی شاهرودی داشتن روحیه و ایمان در نیروها را مهمترین شاخص تاثیرگذار در پیروزی عملیات های نظامی و غیرنظامی خواند و اضافه کرد: داشتن مدرن ترین ابزار و تجهیزات لازم و نیروهای آموزش دیده از دیگر مولفه های پیروزی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت نیروهای مسلح ما اطاعت پذیری آنها است، اظهارداشت: عمل به فرامین و دستورات فرمانده کل قوا موجب شده دشمنان ایران اسلامی از نیروهای مسلح ما بترسند.

وی عنوان کرد: در گذشته نقشه ها و ترفندهای دشمنان دارای حدود محدودی بود و به محض پی بردن به آن امکان جلوگیری از ادامه آن در کوتاه ترین زمان وجود داشت.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: امروزه به دلیل گسترش تکنولوژی و علوم مختلف شاهد پیچیده تر شدن ترفندها و نقشه های شوم دشمنانمان هستیم که برای خنثی کردن آنها نیاز به هوشیاری بیشتر و عکس العمل سریع تر و بهتر هستیم.

آیت الله حسینی شاهرودی بیان کرد: در بحث پدافند غیرعامل باید به گونه ای عمل کنیم که در موقع حمله و بحران کمترین آسیب بر کشورمان وارد شود لذا این مسئله بسیار مهمی است که باید جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه یکی از بخش های پدافند غیرعامل بحث سایبری است، افزود: اینترنت و فضای مجازی ابزاری هستند که اصل و پایگاه آنها در دست دشمن است و آنها محتوا را تولید و به ما عرضه کرده و می کنند لذا برای کنترل و نظارت بیشتر براین فضا نیاز به تولید محتوا در داخل کشورمان داریم.

وی عنوان کرد: کسب قدرت در هر زمینه ای نیاز به پیشرفت و رشد علمی دارد به همین دلیل دشمنان در طول چند سال اخیر بیشترین انرژی و توان خود را برای ممانعت از رشد علمی در ایران اسلامی گذاشته اند وخوشبختانه تاکنون هم نتوانستند از این مهم جلوگیری کنند.

کد N1532550

وبگردی