آفتاب

نیت غوغاسالاران برای مردم مشخص است

نیت غوغاسالاران برای مردم مشخص است

شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب لرستان با انتشار بیانیه‌ای از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اقدام او در اجرای نمایش "لیلی نام تمام دختران سرزمین من است" حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ متن این بیانیه به این شرح است:

مردم شریف و بزرگوار و خانواده‌های محترم شهدا، ایثارگران، جانبازان وازادگان لرستان

با تاسی و تامل و رجوع به کتاب روشنگر و هدایتگر انسانی می‌بینیم که خداوند در آیات متعدد همواره تاکید بر حفظ کرامت و شخصیت انسان‌ها نموده و مسلمانان را به رعایت حقوق دیگران و حفظ آبرو و شخصیت انسان‌ها ملزم نموده و از توهین و تحقیر شخصیت دیگران نهی کرده و آن را از گناهان بزرگ و در واقع نوعی حق‌الناس می‌داند که از جانب پروردگارشان بی‌پاسخ نیست.

متاسفانه باید گفت که بار دگر جملگی، شاهداین امر بوده‌ایم که برخی افراطیون این بار در لرستان در اقدامی غیراخلاقی و شتابزده شروع به هجوم همه‌جانبه به مدیریت فرهنگ لرستان کردند و با فشار به چند تن از نمایندگان مجلس در نهایت به قرائت نامه علیه مدیریت فرهنگی استان را موجب شدند که مایه تاثر و تاسف مردم با فرهنگ و اصالت و صاحبان هنر و تمدن چندین هزار ساله شد.

به نظر می‌رسد که این عزیزان، به بهانه دفاع از ارزش‌ها و با سوءاستفاده از نام و منزلت و شان شهدا و خانواده‌های محترم آنان، در پی تحقق مطامع و منافع حزبی، گروهی و کسب قدرت فراقانونی و دخالت آشکار و مسلم در مدیریت اجرایی و عزل و نصب مدیران منتسب به خود هستند و با حرکت‌های خزنده ‌‌نهایت سعی و تلاش خویش را در تضعیف و تخریب مدیران اصلاح طلب منتسب به دولت در لرستان به کار می‌گیرند.

آیا برخی مسئولان و نمایندگان محترم حاضر به ارائه گزارشی از عملکرد چهار ماهه خود به مردم هستند و اینکه چه اقداماتی در جهت رفع مشکلات معیشتی، بیکاری، اشتغال‌زایی و عقب ماندگی‌های عمرانی، اقتصادی و رفع موانع عدم توسعه یافتگی استان انجام داده‌اند؟

اینک شما مردم بزرگوار و فرهنگ دوست الحق و والانصاف که به درستی سره را از ناسره می‌شناسید و از نیت کاسبان آشوبگر و هیاهو و غوغاسالاری هنجارشکنان و متوسلین دروغین متعهد به ارزش‌ها و باورهای دینی و معنوی آگاه باشید و بدانید که در پسِ نیات آنان رسیدن به اهداف و آمالی خاص نهفته است.

لذا فعالان و کنشگران سیاسی در شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب با توجه به شرایط زمانی خاص کنونی و رصد نمودن حرکات مرموزانه مخالفین دولت و انحصارطلبان، ضمن رد هر گونه توهین و اسائه ادب وبی‌حرمتی به ساحت مقدس شهدای والا مقام و خانواده‌های شهیدان و همچنین ارزش‌ها و باورهای مشترک مردم که میراث ماندگار ملت می‌باشند، حمایت قاطع خودرا از روحانی بسیجی و رزمنده ۸ سال دفاع مقدس و فرزند برومند حوزه علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حنان که اندیشمندی دینمدار و فرهیخته‌ای فرهنگ دوست هستند، ابراز می‌داریم و مراتب امتنان وافر خویش را از ایشان به عمل می‌آوریم.

از جناب استاندار نیز استدعا داریم که با اقتدار کامل در برابر مدعیان متظاهر به قانونگرایی و تضعیف‌کنندگان دولت ایستادگی کنند و به دفاع محکم و قاطعانه از مدیرکل محترم ارشاد، جناب دکتر حنان که بی‌شک فرصتی بی‌نظیر و مدیری خلاق، توانمند هستند، بپردازند.

همچنین مراتب تشکر و قدردانی خود را از دکتر بیرانوندی نماینده اصلاح‌طلب خرم آباد که با اتخاذ تصمیم خردمندانه و با شعور و بینش و منطق و بدور از حضور یافتن در بازی‌های سیاسی، شان نمایندگی را رعایت نموده‌اند، به عمل می‌آوریم و نیز از تمامی صاحبان رسانه‌های صادق، و نه آنان که در پی نشر آگاهی‌دهی کاذب هستند و تمامی افرادی که در فضاهای مجازی با حضور در کمپین چندهزار نفری حمایت خود را از هنر و فرهنگ ناب اسلامی، _ایرانی اعلام کردند.

شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب لرستان

کد N1532472

وبگردی