آفتاب

برترین ورزشکاران کیک بوکسینگ جهان در گیلان به رقابت می پردازند

برترین ورزشکاران کیک بوکسینگ جهان در گیلان به رقابت می پردازند

رشت - ایرنا - اولین دوره مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ - موی تای حرفه ای با عنوان جام کاسپین با حضور برترنی ورزشکاران جهانی این رشته در منطقه آزاد بندرانزلی گیلان برگزار می شود.

مسئول برگزاری این رقابت ها روز چهارشنبه گفت : اولین دوره این مسابقات روز 13 آبان ماه جاری در منطقه آزاد انزلی با حضور ورزشکاران زبده این رشته از ایران و کشورهای حاشیه دریای خزر آغاز می شود.
سیدمصطفی رضازاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از رقابت ها ، هشت ورزشکار برتر کیک بوکسینگ موی تای ایران به همراه هشت ورزشکار برتر این رشته سایر کشورها حضور خواهند یافت.
وی اظهار کرد : بر این اساس ، دیوید مسخوتزه قهرمان موی تای جهان ، اسیوخان عالیوی ، اوتاری گوگوبرشویلی ، اسلام ماچالیکشویلی و الکساندر جامارلیدزه قهرمانان موی تای –کیک بوکسینگ اروپا همگی از گرجستان ، مصطفی یووکابار و مختار ابراهیم اف از جمهوری آذربایجان و الکساندر سالو قهرمان اروپا از روسیه در این پیکارها به روی رینگ می روند.
سرمربی سابق تیم های ملی کیک بوکسینگ و موی تای ایران ادامه داد: همچنین علی مرادخانی ، احمد نیک کار ، کاوه سلیمانی ، بنیامین نعمتی ، سیدامیر خوشکلام ، اسماعیل مشتاق طلب ، مصطفی تابتوخ زاده و علیرضا جدیدی از قهرمانان حرفه ای ایران که عناوین قهرمانی جهان و آسیا را دراختیار دارند ، در این دوره از مسابقات حضور خواهند یافت.
وی بیان کرد: این مسابقات برای اولین بار در ایران به صورت حرفه ای در سه راند سه دقیقه ای و بطور جایزه بزرگ و تک بازی برگزار می شود که بلافاصله ورزشکار پیروز ، کمربند قهرمانی و جایزه نقدی را دریافت می کند.
سید مصطفی رضازاده خاطرنشان کرد: اولین دوره مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ موی تای جام کاسپین ، با هماهنگی های انجام شده با شبکه ورزش ، به صورت زنده از این شبکه نیز پخش خواهد شد.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار :نصراله ابراهیمی
7285/6070
کد N1532378

وبگردی