آفتاب

سرمربی تیم ملی : سطح کیفی مسابقات پاورلیفتینگ بسیار بالا بود

سرمربی تیم ملی : سطح کیفی مسابقات پاورلیفتینگ بسیار بالا بود

مهاباد- ایرنا- سرمربی تیم ملی پاورلیفتینگ ایران گفت: سطح کیفی مسابقات نسبت به دوره های گذشته بسیار بالا بود.

محمد امین رشه شامگاه سه شنبه پس از بازگشت از مسابقات تاشکند، در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سطح مسابقات در ازبکستان با حضور ورزشکاران حرفه ای آسیا از کشورهای امارات و قزاقستان که رقبای اصلی ایران بودند به لحاظ کیفی ارتقا یافته بود.
وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات که با حضور 22 کشور در بخش مردان برگزار شد کشورمان در رده پیشکسوتان با کسب دو مقام اورال (قهرمان قهرمانان) بر سکوی قهرمانی ایستاد.
رشه افزود: در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نیز موفق به کسب مقام دومی این رقابت ها شدیم.
وی اظهار کرد: 20 ورزشکار کشورمان 5 مدال طلا، 7 نقره و 4 برنز به همراه 2 کاپ اورال در بخش پیشکسوتان، 2 کاپ در گروه سرمربی و 4 کاپ در بخش ورزشکار ارزشمند را را برای کشورمان به ارمغان آوردند.
محمد امین رشه پیش از این به عنوان ورزشکار در رقابت های 2013 قهرمانی آسیا در فیلیپین با ثبت رکورد 213 کیلوگرم به مقام اورال این رقابت ها دست یافته بود.
تیم ملی پاورلیفتینگ کشورمان توسط اتحادیه پاورلیفتینگ ایران و با سرمربی گری رشه به مسابقات ازبکستان اعزام و موفق به کسب 16 مدال رنگارنگ و 8 کاپ قهرمانی در بخش های مختلف رقابتی در المپیک آسیایی پرس سینه در تاشکند شد.
محمد امین رشه (شینه حاجی هاشمی) سرمربی مهابادی تیم ملی پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران در بازگشت از این رقابت ها در فرودگاه ارومیه توسط روح الله حضرت پور، نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از اعضای شورای شهر ارومیه و مسئولان ورزش استان و شهرستان مهاباد مورد استقبال قرار گرفت.
3093/1484
خبرنگار : پیمان پاکزاد ** انتشار دهنده : اصغر رضاخانی
کد N1532277

وبگردی