آفتاب

مراسم استقبال از سه بازیکن گنبدی تیم ملی سپک تاکرا برگزار شد

مراسم استقبال از سه بازیکن گنبدی تیم ملی سپک تاکرا برگزار شد

گنبدکاووس - ایرنا - مراسم استقبال از سه بازیکن گنبدی عضو تیم ملی سپک تاکرای آقایان و بانوان ایران که در سی و یکمین دوره مسابقات جهانی این رشته در تایلند موفق به کسب مقام شدند، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین مراسم که روز چهارشنبه درمحل فرمانداری ویژه گنبدکاووس با حضور معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس، رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان، رئیس کمیته سپک تاکرای استان گلستان و برخی ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار شد، از ناصر پنق و علی نظری دو بازیکن گنبدی تیم ملی سپک تاکرای آقایان و نیز زهرا شوشتری تنها بازیکن گنبدی تیم ملی بانوان این رشته با اهدای دسته گل استقبال شد.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس در مراسم استقبال از بازیکنان تیم ملی سپک تاکرا با تبریک موفقیت آنان، ظرفیت های ورزشی این شهرستان را فوق العاده دانست و گفت: حمایت و پشتیبانی از تیم های ورزشی و بازیکنان تیم های ملی که موفق به کسب مقام های برتر درمسابقات مختلف داخلی و برون مرزی می شوند، از اولویت های فرمانداری گنبدکاووس است.
عبدالقدیر کریمی افزود: تامین اسپانسر مالی برای حمایت از تیم های ورزشی همواره از دغدغه های حوزه ورزش گنبدکاووس است که بایستی با همفکری و تلاش بیشتر برای رفع این دغدغه اقدام کرد.
وی از والیبال، سوارکاری، سپک تاکرا و والیبال نشسته به عنوان رشته های پرطرفدار و شاخص در گنبدکاووس نام برد و اضافه کرد: فرمانداری ویژه با کمک دیگر ادارات و نهادهای شهرستان برخود لازم می داند، برای حمایت از قهرمانان ورزشی در حوزه اسپانسر مالی و اولویت قرار دادن آنان برای استفاده از فرصت های شغلی، برنامه ریزی نماید.
به گزارش ایرنا، ابراهیم غفاری رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نیز در این مراسم با تبریک موفقیت های تیم ملی سپک تاکرا درمسابقات جهانی تایلند گفت: باوجود اینکه رشته سپک تاکرا کمتر از 10 سال قدمت دارد، اما ریشه این ورزش و نیز 60 تا 70 درصد اعضای تیم ملی این رشته در دو بخش آقایان، بانوان و نیز کادر مربیان از این شهرستان هستند.
به گفته جواد آجودانی، رئیس کمیته سپک تاکرای گلستان هم اکنون حدود 50 نفر از آقایان و 30 نفر از بانوان این استان در رده های مختلف سنی در این رشته ورزشی فعالیت دارند.
به گزارش ایرنا، درسی و یکمین دوره مسابقات جهانی سپک تاکرا که از 24 مهر تا 3 آبان با شرکت 27 کشور در چهار رشته ویژه آقایان و بانوان درکشور تایلند برگزار شد، تیم ملی آقایان جمهوری اسلامی دربخش تیمی مدال نقره، تیمی دو نفره و تیمی سه نفره مدال طلا و در رشته هوپ تاکرا نیز مدال برنز به دست آوردند.
در این دوره از مسابقات تیم بانوان جمهوری اسلامی که در دوره قبل موفق به کسب مقام سوم شده بود، موفق به کسب مقام نشد.
شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری
کد N1532257

وبگردی