آفتاب

باید روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی را به اطلاع مردم رساند

باید روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی را به اطلاع مردم رساند

ناطق نوری گفت: همواره از جاده چالوس و از این مسیر تردد دارم اما تاکنون عظمت این پروژه آزادراه تهران – شمال برای من مشخص نبود و امروز از میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه بسیار لذت بردم و معتقدم باید بر روی اقداماتی که انجام شده تبلیغات انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری در نشست خبری حاشیه بازدید از قطعه یک آزادراه  تهران–شمال با بیان این که یکی از نقاط مثبت این پروژه حضور پیمانکاران ایرانی است گفت: خوشبختانه پیمانکاران ایرانی با کیفیت بسیار بالا این پروژه را انجام می‌دهند.

وی با بیان این که علی رقم این که اطلاعات بسیار کمی از حوزه فنی دارم می‌توانم بگویم کیفیت کار مانند کمیت آن که بزرگ‌ترین پروژه بعد از پیروزی انقلاب است، بسیار بالاست.

 افزود: خوشبختانه در این پروژه قطعه‌سازان و پیمانکاران داخلی وارد شده‌اند و این می‌تواند اعتماد به نفس بالا و خودباوری بالایی در برداشته باشد.

ناطق‌نوری با انتقاد بر عدم تبلیغات بروی رو پروژه‌های عمرانی گفت: معتقدم باید بر روی پروژه‌های عمرانی تبلیغات انجام شود و تاکنون کار تبلغیاتی برای روی این پروژه در جهت آگاهی مردم انجام نشده است.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی براین که آنچه که برای مردم انجام می‌دهید را منتقل کنید و این رویا نیست گفت: تبلیغات برای پروژه‌های عمرانی با اخلاص منافاتی ندارد و شرک نیست و مسئولان آنچه را که برای خدا انجام می‌دهند باید به مردم انتقال دهند.

مسئول گروه بازرسی دفتر رهبری با تاکید بر اینکه چنین پروژه سنگینی در شرایط اقتصادی کنونی و در شرایط تحریم‌ها انجام می شود و شرایط در تحریم مانند شرایط در جنگ است بنا بر این تبلغیات بر روی پروژه‌های انجام شده با اخلاص منافاتی ندارد و باید اقدامات و عملکردها به مردم منتقل شود.

ناطق‌نوری ادامه داد: همواره از جاده چالوس و از این مسیر تردد دارم اما تاکنون عظمت این پروژه آزادراه تهران – شمال برای من مشخص نبود و امروز از میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه بسیار لذت بردم و معتقدم باید بر روی اقداماتی که انجام شده تبلیغات انجام داد.

وی ادامه داد: در مقابل تبلیغات منفی که می‌شود و مردم ما را مایوس می‌کند باید از روند انجام این پروژه‌های عمرانی به مردم اطلاع‌رسانی کرد.

ناطق‌نوری ادامه داد: از این پس هر کجا که بحث  مربوط به پروژه‌های عمرانی مطرح شد جزو مدافعان این پروژه خواهم بود و از این پروژه حمایت خواهم کرد تا جبران مافات گذشته شود.

کد N1531548

وبگردی