آفتاب
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری:

مصاف نوجوانان در سطح بالایی بود/ نگاه ویژه‌ای به رده پایه داریم

مصاف نوجوانان در سطح بالایی بود/ نگاه ویژه‌ای به رده پایه داریم

رئیس فدراسیون وزنه برداری پس از کسب عنوان نایب قهرمانی جهان در رده نوجوانان گفت: سطح این مسابقات بسیار بالا و رقابت مدعیان بسیار فشرده و نزدیک بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مرادی با بیان اینکه توجه و نگاه ویژه ای به این گروه سنی شده، گفت: خوشحالم که موفق شدیم در رقابتهای جهانی نوجوانان به عنوان ارزشمند نایب قهرمانی دست پیدا کنیم .

وی ادامه داد: سطح کیفی رقابتهای جهانی نوجوانان بسیار بالا و رقابت وزنه برداران رقابتی فشرده و نفس گیر بود. این موضوع به همه ثابت کرد وزنه برداری در سطح دنیا و قاره های مختلف پراکنده شده و این اتفاق بسیار خوب و ایده الی برای به شمار می رود. همچنین در توزیع مدال ها هم شاهد بودیم عناوین ارزشمند جهانی بین قاره ها تقسیم شد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری افزود: به طور مثال وزنه برداران قاره پان امریکن موفق شدند در این دوره رکوردشکنی کرده و پدیده های درخشانی را به وزنه برداری دنیا معرفی کنند و این یعنی اینکه وزنه برداری دیگر مختص قاره آسیا و یا اروپا نیست، بلکه همه دنیا مشغول ساخته و پرداخته کردن خود برای کسب عناوین ارزشمند در عرصه های مختلف بین‌المللی هستند.

مرادی خاطر نشان کرد: به رغم کمبود امکانات مالی و تجهیزاتی، قهرمانان را تحت پوشش و نظر قرار دادیم و خوشحالم که موفق شدیم در این رقابتها مزد توجه و نگاه ویژه ای به رده سنی پایه را بگیریم. مطمئنم این نوجوانان می توانند با حمایت های بیشتر خود را در آینده ای نزدیک به چهره های شاخص وزنه برداری جهان تبدیل کنند.

وی در پایان تاکید کرد: درابتدای هفته جاری و بلافاصله پس از بازگشت به ایران، نشست شورای عالی فنی را برگزار می کنیم تا ضمن ارزیابی عملکرد کادر فنی درخصوص برنامه های آتی با حضور بزرگان و اساتید شورا به بحث و تبادل نظر بپردازیم. بی شک من از نتیجه بدست آمده توسط نوجوانان با توجه به زمان محدود و امکانات کمی که داشتیم راضی هستم، اما قطعا باید با پوشش نقاط ضعف خود در سالهای آتی برای کسب نتایجی بهتر و افتخاراتی بزرگتر برنامه ریزی کنیم.

کد N1531542

وبگردی