آفتاب
لیگ برتر فوتبال

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان هفته آینده مشخص می شود/ تیم را می فروشم

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان هفته آینده مشخص می شود/ تیم را می فروشم

مشهد- ایرنا- مدیر فنی جدید تیم فوتبال لیگ برتری سیاه جامگان گفت: سرمربی این تیم هفته آینده بعد از بازی با نفت تهران مشخص می شود.

خداداد عزیزی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از بازی با نفت تهران لیگ برتر بخاطر بازیهای مقدماتی جام جهانی یک ماه تعطیل می شود که در آن مدت از میان گزینه های مد نظر یکی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب می کنیم.
وی ادامه داد: امروز تیم را تحویل گرفتم و در این مدت باقیمانده تا بازی با نفت تهران فقط به آن بازی فکر می کنم.
مدیر فنی تیم فوتبال سیاه جامگان در مورد روحیه بازیکنان تیم نیز گفت: توانستیم با صحبت و مذاکره شادابی را به تیم برگردانیم ولی همچنان عدم پرداخت مالی بزرگترین دغدغه است.
وی افزود: می دانم در شرایط سختی وارد این تیم شده ام ولی به قصد کمک به تیم شهرم پا به میدان گذاشته ام و امیدوارم همه در این امر کمک کنند.
عزیزی در مورد عدم حضور محمدرضا خانزاده در تمرینات و ایستادن او در کنار زمین نیز گفت: این بازیکن در جریان این تمرین قرار نگرفته بود و لباس ورزشی همراه خود نیاورد.

* مشتری خوبی پیدا شود تیم را می فروشم
مدیر عامل تیم سیاه جامگان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در این شرایط عطای تیمداری را به لقایش بخشیدم و اگر مشتری خوبی پیدا شود امتیاز تیم را می فروشم.
علی عباسی افزود: مشکلات مالی گریبانگیر تمامی تیمهای لیگ برتر فوتبال است اما چون بخش خصوصی هستیم از ما انتظار بیشتری دارند.
وی ادامه داد: تمامی تعاملات ممکن را با مسئولان شهری انجام دادیم اما چرا کسی به درد ما گوش نداد؟ تیمداری ما در این شرایط اقتصادی همانند مبارزه با جرم و جنایت است زیر جوانان را به جای مسیر کج به سوی ورزش جذب کرده است.
خبرنگار: حسین عباسی** منتشرکننده: حسین کریم زاده
7495/1858
کد N1531524

وبگردی