آفتاب
گزارش تمرین تیم فوتبال پرسپولیس؛

مسمومیت مهاجم و مصدومیت دروازه‌بان مانع از تمرین آنها شد

مسمومیت مهاجم و مصدومیت دروازه‌بان مانع از تمرین آنها شد

سرخپوشان امروز در حالی تمریناتشان را پیگیری کردند که دو بازیکن این تیم در این تمرین شرکت نداشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه خیریه عمل آغاز شد. سرمربی پرسپولیس ابتدا برنامه سرخپوشان را تا بازی پیش رو این تیم برابر صنعت نفت آبادان برای بازیکنانش تشریح کرد و سپس این تمرین پس از ۱۰ دقیقه به صورت رسمی آغاز شد. 

ولادمیر پریموف به دلیل مسمومیت در این تمرین غایب بود. همچنین علیرضا بیرانوند که دستش را گچ گرفته نمی‌تواند تیمش را در بازی‌های پیش رو همراهی کند، نیز در این تمرین غایب بود.

بازیکنان پس از انجام تمرینات بدنسازی به مرور برنامه های تکنیکی و تاکتیکی مشغول شدند.

این تمرین مانند روزهای گذشته پشت درهای بسته و در غیاب هواداران و خبرنگاران برگزار شد.

رادوشویچ و درویش‌وند نیز ابتدا تمرینات اختصاصی‌شان را زیر نظر ایگور پانادیچ انجام دادند. مربی دروازه‌بان های پرسپولیس امروز تمرینات ویژه‌ای را برای دروازه‌بان کروات تیمش در نظر گرفته بود و همچنین دقایقی با وی به صورت اختصاصی صحبت کرد. رادوشویچ در غیاب بیرانوند مصدوم، در بازی‌های آتی درون دروازه‌ پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

پاسکاری های کوتاه و سرعتی، سانتر از جناحین و ضربه زنی به سمت دروازه از جمله برنامه‌هایی بود که کادر فنی برای این تمرین در نظر گرفته بود.

سرمربی سرخپوشان به مدافعان تیمش تاکید داشت تا در دفاع نظم خود را حفظ کنند.

شوتزنی برنامه دیگری بود که کادر فنی برای این تمرین در نظر گرفته بود که کریم باقری تاکید داشت تا سرخپوشان به درتسی این تمرین را انجام دهند.

کد N1531489

وبگردی