آفتاب

تیم فول کونگ فو بوشهر نماینده ایران در مسابقات جهانی قبرس

تیم فول کونگ فو بوشهر نماینده ایران در مسابقات جهانی قبرس

بوشهر-ایرنا- رئیس هیات کونگ فو و هنرهای فردی استان بوشهر گفت: تیم منتخب فول کونگ فو این استان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران هشتم آبان ماه به مسابقات جهانی قبرس اعزام می شود.

به گزارش ایرنا، شجاع قائدی بهجانی روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران افزود: حضور ورزشکاران بوشهری در مسابقات جهانی نشان از اعتماد فدراسیون ورزشهای رزمی کشور به آنهاست که امیدواریم با کسب نتایج درخشان پاسخ این اعتماد را بدهند.
وی اضافه کرد: تیم سبک فول کونگ فو استان بوشهر با حضور 11 ورزشکار بوشهری عازم مسابقات جهانی قبرس می ‎شوند که این اعزام یک افتخار بزرگ برای رزمی کاران این استان بوشهر محسوب می شود.
بهجانی ادامه داد: اعضای تیم استان بوشهر در این رقابت ها را سید جهاد موسوی، امیر حسین جوکار، سید باقر موسوی، هادی علی آبادی، هادی جوکار، محمد اسماعیل پور، امیر حسین شفاهی، مکائیل پناهی، رضا وفادار، محمد مهدی کریمی و محمد عوضی تشکیل می دهند.
وی بیان کرد: استان بوشهر در رشته کونگ فو از جایگاه ویژه در سطح کشور برخوردار است و انتخاب آنها به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی قبرس نیز نشان از ظرفیت فراوان این استان در این رشته است.
6043/7212** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
کد N1531347

وبگردی