آفتاب
حسن عباسی در گفتگو با مهر:

بازیگر جدید به «صدای منو می شنوید؟» می‌پیوندد/ راز یک کلید

بازیگر جدید به «صدای منو می شنوید؟» می‌پیوندد/ راز یک کلید

تهیه کننده فیلم دفاع‌مقدسی «صدای منو می شنوید؟» با بیان اینکه تا آخر هفته آینده فیلمبرداری این فیلم به پایان می رسد، از اضافه شدن یک بازیگر جدید به پروژه خبر داد.

حسن عباسی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «صدای منو می شنوید؟» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی گفت: تاکنون ۵۰ درصد از فیلمبرداری در مکان های مختلف تهران انجام شده است و روز گذشته در لواسان به فیلمبرداری پرداختیم. از هفته آینده نیز ضبط آن را در جاده هراز واقع در شمال کشور آغاز می کنیم و در واقع این مکان آخرین جایی است که به فیلمبرداری می پردازیم و بعد از آن ضبط این فیلم سینمایی به پایان می رسد.

وی افزود: ما تدوین را به صورت همزمان توسط کاوه ایمانی آغاز کرده ایم اما با این وجود تاکنون تنها ۱۰ درصد از تدوین آن به پایان رسیده است. برای انجام صداگذاری و ساخت موسیقی نیز با چند نفر صحبت کرده ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده ایم.

عباسی عنوان کرد: علیرغم نامهربانی ها و حمایت نکردن نهادهایی که باید ما را پشتیبانی می کردند، اما خدا را شکر کار ما به خوبی در حال پیش رفتن است. باید بگویم این نهادها هیچ کمکی به ما نکردند و حتی یک قدم کوچک در این راستا برنداشتند. با توجه به اینکه محتوای این فیلم دفاع مقدسی است فکر می کنم نهادهای مربوطه باید ما را کمک می کردند اما در این زمینه هیچ اتفاقی نیفتاد.

این تهیه کننده ادامه داد: با آغاز فیلمبرداری در منطقه شمال کشور، یک بازیگر دیگر به این فیلم سینمایی اضافه می شود اما با وجود اینکه مذاکراتی با بازیگران انجام داده ایم اما هنوز این بازیگر را انتخاب نکرده ایم.

وی با اشاره به داستان «صدای منو می‌شنوید؟» عنوان کرد: این فیلم قصه زندگی خانواده ای است که بعد از سی سال تکه هایی از پیکر فرزند آنها را که مفقودالاثر بوده است برایشان می‌آورند و ۲ استخوان و یک کلید از این شهید به دستشان می‌رسد. پدر و دختر این فرزند شهید در پی این هستند که این کلید چه رازی دارد و از همین جا داستان فیلم شروع می شود.

عباسی بیان کرد: داستان «صدای منو می شنوید؟» بسیار تاثیرگذار است به طوری که در یکی از دیالوگ ها، پدر شهید وقتی که وارد معراج شهدا می شود می گوید حالا باید بگویم تو پسر من هستی؟

این تهیه کننده در پایان خاطرنشان کرد: ما سعی می کنیم این فیلم را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانیم و فکر می کنم با توجه به محتوایی که دارد، بتواند فیلم خوبی از آب درآید.

نگار عابدی، پرویز پورحسینی، مژگان بیات، حسن عباسی، سعید داخ، عطا سلمانیان، احمد نیکپور، مرتضی ایمانی، پیمان ادیبان کیا، لادن قناد بازیگران این فیلم هستند.

کد N1531318

وبگردی