آفتاب

سلطانی فر بهترین گزینه برای تصدی وزارت ورزش است

سلطانی فر بهترین گزینه برای تصدی وزارت ورزش است

تهران - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران معتقد است که بهترین گزینه برای تصدی وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر است.

رضا گل محمدی روز سه شنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا، اظهار کرد: وزیر پیشنهادی ضمن اینکه از یاران دکتر روحانی است، بهترین گزینه هم برای دولت و هم برای جامعه ورزش کشور است.
وی، سلطانی فر را فردی دارای سابقه در امور ورزشی عنوان کرد و گفت: ایشان در زمان مدیریت آقای هاشمی طبا از مدیران ورزشی بودند و سالها در وزارت کشور بعنوان استاندار نیز خدمت کرده؛ از این رو با توجه به شناخت عمیقی که وی از عرصه های ورزش و جوانان کشور و ارتباطاتی که با این حوزه ها دارد، انتخاب وی بعنوان وزیر می تواند نویدبخش روزهای خوبی باشد و سرعت رشد و بالندگی در حوزه ورزشی کشور را شتابان تر کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، پیش بینی کرد که گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان بتواند با رای بالا و قاطع، اعتماد مجلس را جلب کند.
وی افزود: هرچه شمار آرای وی از مجلس بیشتر باشد، باعث تحکیم جایگاه و دلگرمی او برای ادامه فعالیت و اجرای برنامه های بلندمدت ورزشی در کشور خواهد شد.
** تشکر از وزیر مستعفی
گل محمدی همچنین از تلاش های محمود گودرزی، وزیر مستعفی ورزش و جوانان در مدت سه سال اخیر، اظهار قدردانی کرد.
وی افزود: آقای گودرزی در دوران مدیریتش موفقیت های خوبی بدست آورد و رشد خوبی را در شاخص های ورزشی ایجاد کرد.
به گفته این مسئول، موفقیت تیم های ملی در میادین بین المللی، کارنامه المپیک ریو، نظم و نسق سازمانی در وزارت ورزش و جوانان، تعامل سازنده با جامعه ورزش و مراکز علمی و... از مهمترین شاخص های موفقیت دوران مدیریت محمود گودرزی بود.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: یحیی معماری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/6539 / 1539
کد N1531237

وبگردی