آفتاب

حضور ده‌ها شرکت نفت و گاز ایران در نمایشگاه انرژی فراساحلی آمستردام

حضور ده‌ها شرکت نفت و گاز ایران در نمایشگاه انرژی فراساحلی آمستردام

نمایشگاه انرژی فراساحلی آمستردام از امروز با حضور ده‌ها شرکت نفت و گاز ایران آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، بیش از ۱۲ هزار کار‌شناس، متخصص، سرمایه‌گذار و خریدار انرژی و بیش از ۶۵۰ شرکت فعال در حوزه انرژی در دریا از سراسر جهان امروز و فردا در نمایشگاه انرژی فراساحلی ۲۰۱۶ آمستردام هلند شرکت ‌می‌کنند.

این نمایشگاه در مساحتی بیش از ۲۵ هزار مترمربع برگزار می‌شود.

به موازات برگزاری نمایشگاه نمایندگان بزرگ‌ترین بازیگران در صنعت انرژی در دریا ایده‌ها و نتایج دستاوردهای خود را در کنفرانس دو روزه‌ای با عنوان «ورود به عصر نوین» مطرح می‌کنند.

شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه نفت و گاز در دریا نیز در این نمایشگاه حضور فعالی داشته و در بخش مربوط به ایران در مساحتی بالغ بر ۲۵۰ مترمربع پروژه‌های خود را معرفی می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات این نمایشگاه، برگزاری دومین کنفرانس فراساحلی ایران در هلند و حضور ده‌ها شرکت ایرانی و اروپایی فعال در حوزه نفت و گاز فراساحلی در این کنفرانس است.

علیرضا جهانگیری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند سخنران افتتاحیه این کنفرانس است.

مدیران شرکت‌های ملی نفت ایران، نفت و گاز پارس، ایدرو، فلات قاره، نفت و گاز خزر و نمایندگان بانک مرکزی، صندوق ضمانت صادرات و سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی کشورمان نیز در این کنفرانس در خصوص زمینه‌های سرمایه‌گذاری خارجی در پروژه‌های نفت و گاز کشورمان صحبت و با طرف‌های اروپایی مذاکره خواهند کرد.

نمایندگان شرکت‌های مشاوره مالی و حقوقی و نیز آژانس ضمانت صادرات هلند و بانک ایران و اروپا در این کنفرانس یک روزه آخرین تحولات مثبت در خصوص تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه نفت و گاز ایران را مورد بحث قرار خواهند داد.

سفارت کشورمان در هلند در سال گذشته با برگزاری کنفرانس چشم‌انداز پروژه‌های نفت و گاز ایران زمینه بسیار مناسبی برای ارتباطات شرکت‌های اروپایی و هلندی با شرکت‌های ایرانی فراهم آورد و حرکتی در این راستا ایجاد کرد که کنفرانس سالجاری یکی از ثمرات آن به حساب می‌آید.

کد N1531051

وبگردی