آفتاب

تصادف زنجیره ای 10 دستگاه خودرو در آزاد راه قزوین - کرج

تصادف زنجیره ای 10 دستگاه خودرو در آزاد راه قزوین - کرج

قزوین - ایرنا - رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: برخورد 10 دستگاه خودرو در باند شمالی آزاد راه قزوین - کرج تنها یک مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ نصرالله بیگلری صبح روز سه شنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه اواخر شب گذشته و در کیلومتر 24 آزاد راه قزوین - کرج روی داد که در آن ابتدا سه دستگاه اتوبوس با هم برخورد و پس از آن نیز و در فاصله 500 متری محل این حادثه در سه سانحه جداگانه 7 دستگاه سواری با هم برخورد کردند.
به گفته وی، تنها مجروح این حادثه در برخورد سه دستگاه اتوبوس با هم به وقوع پیوست که بلافاصله توسط عوامل اورژانس حاضر در محل به مرکز درمانی قزوین انتقال یافت.
وی با اشاره به آغاز بارش باران که از شب گذشته در سطح تمامی راه های اصلی و فرعی این استان آغاز شده،اضافه کرد: متاسفانه بارها و بارها به رانندگان توصیه شده هنگام لغزندگی جاده با سرعت مطمئن حرکت کرده و رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل را نیز حفظ کنند.
سرهنگ بیگلری اضافه کرد: با توجه به ادامه بارش ها که تا فردا نیز ادامه دارد، تردد در سطح راه های ارتباطی استان برقرار و عبور و مرور در آن به صورت عادی جریان دارد.
رئیس پلیس راه استان قزوین در ادامه از رسانه ها خواست تا در بیان و انعکاس سوانح و رویدادهای رانندگی دقت لازم را داشته و برای دریافت اخبار صحیح، موضوع را از طریق پلیس راه مورد پیگیری قرار دهند.
استان قزوین دارای 6 هزار و 671 کیلومتر راه بوده که 217 کیلومتر آن آزادراه، 267 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 367 کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهار هزار و 820 کیلومتر راه روستایی است.
8054/ 6128 خبرنگار: رضا اسدی ** انتشار دهنده: وحید مقدم سلیمی
کد N1530830

وبگردی