آفتاب

42 میلیون تن از مردم ایران زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

42 میلیون تن از مردم ایران زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

بروجرد - ایرنا - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: 42 میلیون تن از مردم ایران زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که سازمان در تلاش است بهترین خدمات را به آنها ارائه دهد.

به گزارش ایرنا سید تقی نوربخش عصر دوشنبه در جریان بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی کوثر بروجرد در جمع خبرنگاران افزود: این سازمان فقط می تواند برای نیمی از جمعیت کشور بیمارستان بسازد البته بیمه شدگان با استفاده از دفترچه بیمه درمانی می توانند از تمام امکانات مراکز درمانی سازمان بهره مند شوند.
وی شرایط دفترچه های تامین اجتماعی را بهتر از سایر بیمه ها دانست و گفت: برای ارتقای کیفیت بیمارستان های تامین اجتماعی و رفع نیازهای درمانی تلاش می کنیم.
وی در خصوص وضعیت بیمارستان های تامین اجتماعی سطح کشور اظهار کرد: در حال حاضر بیمارستان تامین اجتماعی اراک جزو بهترین بیمارستان های کشور است و 2 بیمارستان این سازمان در ساوه و شازند نیز در رتبه برتر قرار دارند.
نوربخش افزود: بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد وضعیت خوبی دارد اگرچه در این بیمارستان با کمبود پزشک متخصص مواجه هستیم اما از نظر فضا کمبودی نیست.
به گفته وی در شهرستان های دورود و بروجرد کمبود فضای فیزیکی در بیمارستان های تامین اجتماعی وجود دارد.
وی افزود: بیمارستان های این شهرستاتن ها سال ها قبل ساخته شده اند که با توجه به افزایش تعداد بیمه شده ها نیاز است بیمارستان ها ارتقا و توسعه یابند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اجرای طرح توسعه در مراکز درمانی گفت: اجرای طرح توسعه در مراکز درمانی با سختی هایی از جمله ایجاد تعاملات بین بخشی همراه است.
7190/6001/3022
خبرنگار :علیرضا سلیمانی** انتشار دهنده : احسان کردی
کد N1530588

وبگردی