آفتاب
مالک باشگاه سیاه جامگان:

کاظمی رفت، عزیزی می‌آید/ تغییرات جدید در کادر فنی سیاه‌جامگان

کاظمی رفت، عزیزی می‌آید/ تغییرات جدید در کادر فنی سیاه‌جامگان

مشهد ـ مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: پس از جدایی فرهاد کاظمی، امروز مذاکرات جدی‌ای را با خداداد عزیزی انجام دادیم و قرار است تا فردا در صورت موافقت وی قرارداد رسمی منعقد شود.

محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جدایی فرهاد کاظمی از این تیم اظهار کرد: سرمربی تیم سیاه‌جامگان باوجود علاقه بسیار که به فوتبال مشهد داشت اما به دلیل شرایط سخت مالی حاکم بر این تیم از ادامه کار با سیاه‌جامگان انصراف داد.

وی افزود: متأسفانه به دلیل اینکه قرارداد اسپانسر تیم در هیئت فوتبال رد شد، ازلحاظ مالی به مشکل خورده ایم و ازاین‌رو نتوانستیم تعهدات مالی خود را به‌صورت کامل انجام دهیم.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: پس از مشکلات مالی به وجود آمده حول تیم سیاه‌جامگان، حواشی فراوانی در این تیم به وجود آمد تمرین سیاه‌جامگان به دلیل عدم حضور بازیکنان این تیم تشکیل نشد و بازیکنان تیم سیاه‌جامگان به دلیل همین مشکلات و وضعیت نامعلومی که در این تیم وجود دارد امروز تصمیم گرفتند به تحریم تمرین ادامه دهند و حضور پیدا نکنند.

وی در خصوص خبر حضور خداداد عزیزی در این تیم اظهار کرد: پس از جدایی فرهاد کاظمی، امروز مذاکرات جدی را با خداداد عزیزی انجام دادیم و قرار است تا فردا در صورت موافقت وی قرارداد رسمی منعقد شود.

کد N1530524

وبگردی