آفتاب

رئیس جمهوری استان مرکزی را به مقصد تهران ترک کرد

رئیس جمهوری استان مرکزی را به مقصد تهران ترک کرد

اراک - ایرنا - رئیس جمهوری عصر دوشنبه در جریان سی و دومین سفر استانی دولت، استان مرکزی را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش ایرنا، کاروان تدبیر و امید در روزهای دوم و سوم آبان ماه میهمان مردم ولایت مدار و شهید پرور استان مرکزی بود و رئیس جمهوری و اعضای کابینه دولت در این سفر مورد استقبال گرم اقشار مختلف قرار گرفتند و در نشست ها و برنامه های مختلف حضور یافتند.
برنامه روز اول سفر دکتر روحانی به استان مرکزی در شهرستان اراک و برنامه روز دوم در شهرستان خمین بود.
دیدار با مردم استان مرکزی و شهرستان اراک در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک، بازدید از شرکت واگن پارس اراک، نشست سرمایه گذاری و توسعه، افتتاح طرح های ویدئو کنفرانسی و دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان از برنامه های سفر رئیس جمهوری در روز اول بود.
به گزارش ایرنا، دیدار با مردم استان مرکزی و شهرستان اراک در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک، بازدید از شرکت واگن پارس اراک، نشست سرمایه گذاری و توسعه، افتتاح طرح های ویدئو کنفرانسی و دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان از برنامه های سفر رئیس جمهوری در روز اول بود.
دیدار با مرم شهرستان خمین در ورزشگاه شهید مطهری، بازدید از بیت تاریخی امام راحل و تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره)، شرکت در شورای اداری و نشست با اصحاب رسانه و تشریح برنامه های سفر، از برنامه های امروز (دوشنبه) این سفر بود.
دولتمردان تدبیر و امید از نخستین سفر استانی خود در 24 دی ماه سال 92 تاکنون به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستان های استان تهران (شهریار، ملارد و قدس، اسلامشهر، ری، رباط کریم و بهارستان) خراسان شمالی، کردستان، همدان، مازندران، یزد، سمنان، کرمان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد و قزوین سفر کرده اند.

/6013/3005/خبرنگار: معصومه صفری** انتشار دهنده:مژگان حیدری*
کد N1530416

وبگردی