آفتاب

ارائه جدیدترین روش های درمان در حوزه دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی

ارائه جدیدترین روش های درمان در حوزه دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی

تهران- ایرنا- جدیدترین روش های درمان در حوزه دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصان دندانپزشکی ترمیمی ایران به منظور افزایش سطح دانش متخصصان این حوزه ارائه می شود.

به گزارش روز دوشنبه گروه علمی ایرنا از دبیرخانه کنگره انجمن متخصصان دندانپزشکی، دبیر علمی این کنگره اظهار کرد: روش های نوین درمانی دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی با استفاده از فیلم و اسلاید در روز سوم آبان ماه و در برنامه پیش کنگره برای متخصصان دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ارائه می شود.
دکتر حسن اسلامی افزود: با توجه به اینکه ترمیم و درمان های زیبایی عمدتا توسط کامپوزیت ها و سرامیک ها انجام می شود، در پیش کنگره امسال روش کار با این مواد و نحوه انتخاب بیمار برای هر یک از روش ها توسط سخنرانان بررسی می شود.
وی ادامه داد: در این کنگره متخصصان از روش های متنوع زیبایی، بهره مند می شوند و با برگزاری سخنرانی های علمی ازسوی شرکت کنندگان داخلی و خارجی با آخرین یافته های علمی و آموزنده به همراه جدیدترین و ارزنده ترین اطلاعات در این زمینه آشنا خواهند شد.
اسلامی محورهای مهم این کنگره را شامل آخرین دستاوردهای ترمیمی، روش های کنترل و پیشگیری از پوسیدگی های دندان در افراد جامعه، حساسیت های دندانی و روش های معالجه آن، کاربرد دانش و هنر در ترمیم دندان های قدامی، بازسازی دندان های درمان ریشه شده، سایش های دندانی، دندانپزشکی دیجیتال و اخلاق پزشکی برشمرد.
شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصان دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران از چهارم تا هفتم آبان ماه در هتل المپیک تهران برگزار می شود.
علمی**1834**1440
دریافت کننده: ناهیدشفیعی **
کد N1530289

وبگردی