آفتاب

حضور چهره‌های شناخته شده تئاتری در خانه نمایش

حضور چهره‌های شناخته شده تئاتری در خانه نمایش

این‌روز‌ها گروه‌های شناخته شده تئاتری؛ بیش از پیش پلاتوهای اداره تئا‌تر را برای تمرینات خود برگزیده‌اند.

به گزارش ایلنا، این‌روز‌ها چهره‌هایی همچون عزت‌الله مهرآوران، رضا صابری، بهروز بقایی، حسین فرخی، خسرو بامداد، منوچهر علیپور، چیستا یثربی، جلال تجنگی، احمد مایل، محسن سلیمانی، شیوا خسرومهر، حسن اسدی، کاوه مهدوی، فرید یوسف‌پور، نادیا فرجی، مرجان قمری، محسن افشار و... از جمله هنرمندانی هستند که به همراه گروه اجرایی خود برای حضور در جشنواره‌های تئاتری پیش‌رو و اجراهای عمومی در تالارهایی چون مجموعه تئاترشهر، تماشاخانه سنگلج، تماشاخانه‌های خصوصی و... در پلاتوهای این مجموعه مشغول به تمرین هستند.

اداره تئا‌تر به عنوان شاخص‌ترین محل برای تمرین و آماده‌سازی نمایش‌هایی که در طول سال توسط هنرمندان در جشنواره‌ها و سالن‌های نمایشی به روی صحنه می‌روند، شناخته می‌شود و مدیریت و همکاران آن تلاش دارند تا با فراهم آوردن فضا و امکاناتی مناسب نقشی موثر در به ثمر رساندن آثار نمایشی هنرمندان ایفا کنند.

البته خانه نمایش اداره تئا‌تر نیز تا هفتم آبان‌ماه با سه اثر نمایشی «این عروسک» به کارگردانی عزت‌الله مهرآوران (درقالب اجرای محیطی)، «آن سیب سرخ» به کارگردانی شهاب راحله و «آخه اینجا نزدیکتره به خدا» به کارگردانی حامد هوشیاری هرروز در ساعت‌های ۱۷، ۱۸ و ۱۹: ۳۰ پذیرای علاقه‌مندان به هنر تئا‌تر است.

کد N1530249

وبگردی