آفتاب

تلاطم قهرمان در چرخه زندگی و حلقه بازی

تلاطم قهرمان در چرخه زندگی و حلقه بازی

ساری - ایرنا - هادی خناری نژاد با بیش از 2 دهه فعالیت ورزشی ، چهره ای شناخته شده در ورزش ژیمناستیک ایران است ، چهره ای که مردم هم به خاطر انتقادات صریح به او علاقه دارند.

این ورزشکار قائمشهری عضو تیم ملی که در دار حلقه فعالیت می کند ، می گوید که خودش هم این روزها مانند رشته ژیمناستیک حال و روز خوشی ندارد .
اگر چه همه آرزویش المپیکی کردن ژیمناستیک ایران و سر و سامان دادن به این رشته برای جذب استعدادهای نهفته در کشور بوده است که تاکنون هیچ یک به ثمر ننشسته است ، ولی او ظاهرا در زیر بار فشار هزینه زندگی و سختی کار در دارحلقه ناامید نشده است و قصد پیگیری آرزوهایش را دارد .
خناری نژاد می گوید که مثل همیشه و شاید هم شدیدتر از گذشته همچنان پاندول وار در مسیر چرخه زندگی و حلقه بازی در آمد و شد است تا شاید روزی مهم ترین آرزویش که توجه به ورزش ژیمناستیک در کشور است ، محقق شود.
** ضعیف شده ام ، چون تمرین نداشتم
خناری نژاد که مقام چهارمی مسابقات قهرمانی مردان آسیا را در کارنامه دارد و پارسال نیز در اوج جوانی قصد خداحافظی از ژیمناستیک را داشت ، اکنون می گوید که خود را برای مسابقات آسیائی 2017 آماده می کند.
وی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این روزها خیلی ضعیف شدم ، برای این که به دلیل مشکلات مالی مجبور شدم تا به اشتغال رو آورم و برای مدتی از تمرینات دور ماندم.
او با بیان اینکه از لحاظ بدنی شرایط مساعدی ندارد ، افزود : با توجه به اینکه از تیم ملی پولی دریافت نمی کنم ، مشکل اقتصادی و معیشتی مجبورم کرد تا چند ماهی به کار مشغول شوم و از تمرینات دور ماندم .
خناری نژاد با بیان اینکه تقریبا از 2 هفته پیش تمریناتش را آغاز کرد ، گفت که تلاش می کند تا برای مسابقات آسیایی 2017 که سال آینده برگزار خواهد شد به آمادگی لازم برسد .
عضو تیم ملی ژیمناستیک بزرگسالان افزود : البته هنوز زمان و مکان این مسابقات مشخص نیست اما هر 2 سال یک بار در یکی از کشورهای آسیایی برگزار می شود.
** رفتن به کربلا به جای اردو
قهرمان مازندرانی رشته ژیمناستیک با بیان این که اردوی تیم ملی هم ماه جاری آغاز می شود ، گفت که هنگام اردوی تیم ملی که همزمان با اربعین حسینی است قصد دارد به کربلا معلی عزیمت کند و نمی تواند در اردو حضور یابد.
وی تاکید کرد : با این وصف تمریناتم را به شکل انفرادی و زیر نظر مربیان پیگیری خواهم کرد تا برای شرکت در مسابقات آسیایی آماده شوم.
خناری نژاد با بیان اینکه مسابقات آسیایی در سطح بالایی برگزار می شود ، گفت : با توجه به اینکه مسابقات آسیایی هر 2 سال یک بار برگزار می شود ، بنا بر این ژیمناست های مدعی در این مسابقات برای کسب بهترین عنوان شرکت می کنند .
قهرمان قائمشهری دارحلقه افزود : با توجه به اینکه ژیمناستیک جریمه های بسیاری دارد و ممکن است با برداشتن یک قدم اضافه ، مدال طلا جا به جا شود ، اما هدف اولم حضور در فینال و سپس کسب مدال این رقابت هاست .
هادی خناری نژاد در بازی های آسیایی 2014 اینچئون که در کره جنوبی برگزار شده بود در دارحلقه و با امتیاز 13.633 در میان هشت ورزشکار راه یافته به فینال این رشته در رده هشتم ایستاد.
خبرنگار: مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
کد N1530161

وبگردی