آفتاب
آلوارو موراتا:

«رونالدو» یک انسان است و حق اشتباه کردن دارد

«رونالدو» یک انسان است و حق اشتباه کردن دارد

مهاجم اسپانیایی رئال مادرید از هم تیمی خود به خاطر از دست دادن فرصتهای متعدد گلزنی در دیدار شب گذشته این تیم مقابل اتلتیکو بیلبائو دفاع می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در دیدار شب گذشته (یکشنبه) خود مقابل اتلتیکو بیلبائو از هفته نهم رقابتهای لالیگای اسپانیا، حریف را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. «کریم بنزما» در دقیقه ۷ و «آلوارو موراتا» در دقیقه ۸۴ برای میزبان گلزنی کردند و همچنین تک گل بیلبائو را «سابین مرینو» در دقیقه ۲۸ به ثمر رساند.

«کریستیانو رونالدو» با از دست دادن چندین فرصت گلزنی، یکی از ضعیف ترین بازی های خود را با پیراهن رئال مادرید به نمایش گذاشت.

«موراتا» درباره هم تیمی پرتغالی اش گفت: وقتی شما پیش از این در یک فصل ۷۰ گل به ثمر رسانده اید، گلزنی تبدیل به یک اعتیاد می شود. وی برای ما مهمترین بازیکن زمین است و امیدوارم گلهای زیادی به ثمر برساند اما او ماشین نیست. او انسان است حتی اگر از سیاره دیگری آمده باشد و متفاوت باشد؛ همچنین او حق اشتباه کردن دارد.

«موراتا» در نه بازی تیمش در لالیگا، تنها چهار بار در ترکیب اصلی حضور داشته است و این دومین گلی بود که در این فصل به ثمر رساند.

وی افزود: هر کسی دوست دارد که همیشه بازی کند اما مشکل است. در تیم احساس مهم بودن می کنم. ما ۲۵ بازیکن هستیم و کار «زیدان» برای انتخاب اینکه چه کسی بازی کند، سخت است. مسئله مهم این است که ما یک تیم هستیم و به پیروزی فکر می کنیم. «زیدان» مرا در آغوش گرفت و به من تبریک گفت و اکنون ما باید به کارمان ادامه دهیم.

کد N1530006

وبگردی