آفتاب
امام جمعه خمین:

وزارت ارتباطات و فناوری بر راه اندازی شبکه اینترنت ملی هدفگذاری کند

وزارت ارتباطات و فناوری بر راه اندازی شبکه اینترنت ملی هدفگذاری کند

خمین - ایرنا - امام جمعه خمین گفت: وزارت ارتباطات و فناوری بر راه اندازی شبکه اینترنت ملی در کشور هدفگذاری کند و شبکه های مجازی آمریکایی مانند تلگرام را قطع کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی روز دوشنبه در جریان سی و دومین سفر استانی رئیس جمهوری به استان مرکزی در دیدار با مردم شهرستان خمین در ورزشگاه شهید مطهری این شهرستان افزود: اینترنت بیگانه باید در این کشور قطع شود و انتظار است در این راستا گام های بلندی برداشته شود.
وی بیان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند حمایت از تولیدکنندگان داخلی است و در این شهرستان بسیاری از کارگاه های تولیدی تعطیل شده و نرخ بیکاری خمین به 5/16 درصد رسیده که بالاترین آمار بیکاری در استان مرکزی است.
امام جمعه خمین ادامه داد: جلوگیری از ورود کالاهای غیرضروری و قاچاق از دیگر ضروریات است که باید مقابله با آن با جدیت دنبال شود.
حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: حمایت از سازمان های فرهنگی، نهادهای فرهنگی، موسسات قرآنی و حوزه های علمیه از دیگر خواسته های مردم شهرستان خمین است.
وی گفت: دولت تدبیر و امید تاکنون تلاش های زیادی در حوزه های مختلف به ویژه در بخش بهداشت و درمان داشته که جای تقدیر دارد.
امام جمعه خمین اضافه کرد: راه اندازی و تکمیل بزرگراه اراک - خمین در این دولت به نتیجه رسید و اجرای طرح آبرسانی به این شهرستان نیز اجرایی شد.
حجت الاسلام حسینی، از رئیس جمهوری به دلیل برگزاری نشست شورای اداری سی و دومین سفر استانی خود در شهرستان خمین قدردانی کرد.
3005/3075/ 6075* خبرنگار: معصومه صفری**انتشار دهنده: زهرا هجینی نژاد
کد N1529947

وبگردی