آفتاب
اشکانی در گفتگو با مهر:

تمرینات فرنگی‌کاران متفاوت خواهد شد/ نیاز به تعامل و اتحاد داریم

تمرینات فرنگی‌کاران متفاوت خواهد شد/ نیاز به تعامل و اتحاد داریم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در آستانه آغاز اردوی آماده‌سازی رقابتهای جهانی گفت: مرحله بعدی تمرینات با گروه‌بندی اردونشینان و اجرای برنامه‌ای متفاوت برگزار خواهد شد.

علی اشکانی با بیان اینکه اردونشینان تیم ملی در چند گروه تقسیم بندی خواهند شد به خبرنگار مهر گفت: اردوی بعدی از روز شنبه با حضور فرنگی‌کاران مورد نظر برای حضور در رقابتهای جهانی در اوزان غیر المپیکی و همچنین ملی پوشان المپیکی آغاز خواهد شد که این مرحله از تمرینات در ۱۰ روز و با تقسیم بندی تمرینات برای فرنگی‌کاران پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: ما طبق این گروه بندی ابتدا باید تمرینات اردونشینان اعزامی به رقابتهای جهانی مجارستان را زیر نظر بگیریم و به موازات آن فرنگی کاران مورد نظر برای حضور در جام جایزه بزرگ آذربایجان را تمرین دهیم. ضمن اینکه ملی پوشان المپیکی هم به این اردو دعوت شدند تا در صورت تمایل، تمرینات خود را در کنار دیگر اردونشینان استارت بزنند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به اینکه کار سختی را پیش رو دارد، گفت: تغییر قوانین و تمرکز و تبحر رقبای اصلی ما در اجرای فنون در حالت سرپا برای فرنگی کاران و کادر فنی تیم ملی بسیار دشوار خواهد بود. بچه های ما همیشه در  فنون خاک خوب کار کردند و تغییر قوانین باعث شده ما تمرینات متفاوتی را در دستور کار قرار دهیم.

اشکانی با تاکید بر ایجاد تعامل و هماهنگی در بدنه کشتی فرنگی ادامه داد: مطمئنا با ایجاد تعامل بین تمامی رده های سنی و همچنین اتحاد و همدلی مجموعه کشتی فرنگی می توان به روزهای خوب آینده امیدوار بود. من همیشه از نظر و تجربه بزرگان استفاده کردم و خواهان همکاری و کمک مربیان بزرگ کشتی فرنگی بودم. امیدوارم بتوانیم با برقراری این تعامل سازنده به اهداف بزرگ و افتخارآفرین دست یابیم.

وی در پایان گفت: یکی از اهداف اصلی من در زمان حضور به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، ایجاد بستری برای جوانگرایی است تا بتوانیم با اجرایی کردن این هدف مهم وبزرگ از پشتوانه های خوبی برای آینده برخوردار باشیم. ضمن اینکه باید در این راه از تجارب قهرمانان ملی و بزرگان هم بهره برد.

کد N1529907

وبگردی