آفتاب
نهاوندیان:

استان مرکزی آینده روشنی در حوزه صنعت و اقتصاد دارد

استان مرکزی آینده روشنی در حوزه صنعت و اقتصاد دارد

اراک- رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: استان مرکزی در توسعه و پیشرفت درحوزه صنعت گام های موثری برداشته که می توان آثار آن را طی چند سال آینده در رونق کسب و کار مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نهاوندیان، عصر یکشنبه در جریان سفر هیات دولت به استان مرکزی و در همایش سرمایه گذاری و توسعه استان مرکزی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: استان مرکزی استانی است که در زمینه صنعت سابقه طولانی دارد و از جمله استان هایی است که در طول انقلاب توانسته در اقتصاد کشور بسیار تاثیر گذار باشد.

وی افزود: استان مرکزی علاوه بر پیشینه تاریخی و فرهنگی طی قرون گذشته، در حوزه کشاورزی و صنعت نیز سابقه دیرین داشته است.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در این استان چنانچه به آنچه شایستگی دارد دست پیدا کند و از داشته های این مرکز و قطب صنعتی و فرهنگی حمایت شود می تواند یکی از مراکز بزرگ صنعتی و اقتصادی کشور باشد.

نهاوندیان خاطرنشان کرد: مردم این استان در استقبال رییس جمهور علاقه خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران به اثبات رساندند.

وی با اشاره به اینکه ادبیات انسجام می تواند در رخدادهای کشور بسیار اثربخش باشد اضافه کرد: با انسجام و همدلی می توان به اقتصاد مقاومتی دست یافت و طی سال های اخیر ادبیات انسجام نشان داده که چگونه می توان در همه حوزه ها موفق شد و درهای بازار جهان را بر روی اقتصاد کشور باز کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور یادآور شد: همه باید کمک کنیم تا تولید کنندگان کشور با شناخت بازارهای هدف به رونق کسب و کار و صادرات دست پیدا کنند.

کد N1529520

وبگردی