آفتاب

رئیس موسسه غدیرشناسی: دشمن درصدد زدن ریشه مکتب ولایت در کشور است

رئیس موسسه غدیرشناسی: دشمن درصدد زدن ریشه مکتب ولایت در کشور است

بوشهر-ایرنا- رئیس موسسه غدیر شناسی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با راه اندازی بیش از 40 هزار سایت و صدها شبکه ماهواره ای درصدد زدن ریشه مکتب اهل بیت و ولایت در کشور هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سعید شاه آبادی روز یکشنبه در همایش غدیر پژوهی در شهر کاکی استان بوشهر افزود: امروز همه دشمنان انقلاب اسلامی از جمله وهابیت علیه ولایت و مکتب اهل بیت شبهه افکنی می کنند.
وی اضافه کرد: مهمترین هدف برگزاری این کارگاه افزایش بصیرت و شعور دینی محبان اهل بیت و مقابله با شبهه افکنی دشمنان و دفاع علمی و استدلالی از مکتب ولایت است.
وی اضافه کرد: امروز دشمنان می خواهند با استفاده از همه امکانات و ابزارها و فناوری های روز اعتقادات و ریشه های مکتب ولایت را هدف قرار دهند تا جوانان دوست دار اهل بیت به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی را از ما بگیرند.
شاه آبادی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در جریان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس قصد داشتند چاه های نفت را تصاحب کنند اما اکنون می خواهند ولایت و مکتب اهل بیت که از چاه های نفت بسیار ارزشمندتر است را از انقلاب و نظام اسلامی جدا کنند.
شاه آبادی اظهار کرد: امروز بیش از دو هزار سایت توسط انجمن حجتیه اداره می شود که ولایت و نظام اسلامی را قبول ندارند و بیشتر این سایت ها از جریان شیعه لندنی هستند که به نام دفاع از ولایت عمل بسیار زشت قمه زنی را ترویج می کنند تا شیعه را در دنیا زشت و خشن معرفی کنند.
رئیس موسسه غدیر شناسی افزود: دوستداران اهل بیت باید هوشیار و با بصیرت باشند و نباید برای دفاع از ولایت به نماز اهل سنت بی احترامی شود.
شاه آبادی گفت: اهل سنت محب و دوستدار اهل بیت(ع) هستند و هر ساله به همراه خانواده هایشان به پابوس امام رضا(ع) در مشهد مقدس می روند.
وی به قدرت عظیمی که ولایت دارد اشاره کرد و افزود: اگر در پیروزی انقلاب قدرت و عظمت ولایت نبود نمی توانستیم بزرگترین ژاندارم خلیج فارس را با برگزاری چند راه راهپیمایی در شهرها از کشور بیرون کنیم و انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.
شاه آبادی به فتنه سال 88 و اهانت به ساحت مقدس سیدالشهدا و عزاداران حسینی اشاره کرد و افزود: این اهانت بزرگ فتنه گران بود که باعث شد تومار آنها در هم پیچد و قدرت ولایت نمایان شود.
رئیس موسسه غدیر شناسی به همایش بزرگ دوستداران اهل بیت و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: حضور بیش از 30 میلیون زائر در اربعین حسینی با پای پیاده و خودجوش بدون ساماندهی و با بهترین پذیرایی ها در کربلا و نجف اشرف نشان از عشق به ولایت و اهل بیت است.
بخش کاکی از توابع شهرستان دشتی در جنوب بوشهر واقع است.
6043/7206 خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهند: خدانظر خواجه
کد N1529372

وبگردی