آفتاب
بهتاش فریبا در گفتگو با مهر:

نگران اتفاقات اهواز نیستیم/ رمز موفقیت استقلال یکدلی بازیکنان است

نگران اتفاقات اهواز نیستیم/ رمز موفقیت استقلال یکدلی بازیکنان است

مدیر فنی استقلال با بیان اینکه اتفاقات پیش آمده در هفته گذشته ناشایست بود، گفت: در مقابل فولاد تنها نیستیم زیرا بیشتر مردم اهواز طرفدار استقلال هستند.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار مهر، با حساس خواندن دیدار آبی پوشان برابر فولاد خوزستان گفت: بازی سختی را برابر تیمی داریم که ۵۰ متر رو به جلوی خوبی دارد و از مهاجمان سرعتی و هافبک های جنگنده ای سود می برد و با توجه به اینکه فولاد میزبان است و با آب و هوای خوزستان آشنایی کامل دارد باید به گونه‌ای بازی کنیم که بتوانیم ضمن مهار مهاجمان فولاد، از نقاط ضعف آنها استفاده کرده و مقابل این تیم پیروز شویم.

وی تاکید کرد: ما پیروزی خوبی را برابر سایپا بدست آوردیم و توانستیم به رده پنجم جدول برسیم. امیدوارم با پیروزی برابر فولاد خوزستان بتوانیم موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

مدیر فنی استقلال در پاسخ به این پرسش که چه اتفاقی در استقلال افتاده که این تیم به یک باره از رده پانزدهم جدول به پنجم رسیده است، گفت: بزرگترین اتفاقی که برای استقلال افتاده همدلی و وحدتی است که بین بازیکنان وجود دارد. همچنین با تمرینات منظمی که تیم انجام داده بازیکنان به وحدت تاکتیکی رسیده‌اند و دیگر نیاز به این نیست که برای هر بازی بخواهیم به بازیکنان برخی مسائل را یادآوری کنیم. خوشبختانه تیم از هر لحاظ به هماهنگی کاملی رسیده است.

وی تاکید کرد: البته این باعث نمی شود که فکر کنیم هیچ ایرادی نداریم. کادر فنی تلاش خود را انجام می دهد تا در طول تمریناتی که برگزار می کنیم نقاط ضعف تیم را پوشش داده و با قدرت به مصاف حریفان برویم.

بهتاش فریبا در پاسخ به این پرسش که با توجه به اتفاقاتی که هفته گذشته در ورزشگاه غدیر افتاد آیا شما نگران تکرار این اتفاقات نیستید، ادامه داد: متاسفانه هفته گذشته و در دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان اتفاقات ناگواری رخ داد. فرقی نمی‌کند که چه استقلال و چه پرسپولیس برایشان این مسئله بوجود بیاید و بسیار متاثر شدم وقتی شنیدم ۳۳ نفر در این دیدار مجروح شدند و این بسیار برای فوتبال ما دردناک است.

مدیر فنی استقلال تاکید کرد: وقتی چنین اتفاقی می‌افتد رسانه های خارجی به آن دامن می زنند و آن را بزرگتر از آن چیزی که هست جلوه می دهند.  این مردم ما هستند که باید هوشیار باشند و اجازه ندهند رسانه های بیگانه این مسئله را دستاویز قرار داده و روی آن مانور کنند.

بهتاش فریبا در پایان و در پاسخ به این پرسش که مدیرعامل باشگاه اعلام کرده بود در هفته جاری پاداش و بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهد کرد، گفت: قرار شده ظرف روزهای دوشنبه و یا سه شنبه با پولی که به حساب باشگاه تزریق می شود پاداش و بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود.

کد N1529366

وبگردی