آفتاب
معاون استاندار ایلام:

۱۰ نقطه برای استقرار موکب ها در مرز مهران پیش بینی شده است

۱۰ نقطه برای استقرار موکب ها در مرز مهران پیش بینی شده است

ایلام-معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: ۱۰ نقطه برای استقرار موکب ها در مرز مهران پیش بینی شده است.

حشمت الله عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تمامی ارگان ها با توجه به اهمیت بین المللی و جهانی کنگره عظیم اربعین در تلاش هستند تا سهم خود را در برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم انجام دهند.

وی افزود: همه نهادهای مسئول باید با هماهنگی کامل آخرین برنامه های خود را برای اجرای بهتر این آیین مرور کنند تا در صورت وجود نواقص در فرصت باقیمانده این مشکلات برطرف شود.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: رایزنی با مسئولان شرکت های امداد خودرو و سایپا برای حضور در استان و مرز مهران در هنگام برگزاری اربعین حسینی صورت گرفته و  آمادگی این شرکت برای جانمایی امکانات و تجهیزات مورد نیاز به زائران در مهران  جلب شده است.

عسگری ادامه داد: با توجه به اینکه در ایام اربعین احتمالا با بارش نزولات آسمانی مواجه خواهیم بود باید از هم اکنون هماهنگی با ادارات مختلف برای اسکان زائران بویژه در مدارس اندیشیده شود.

وی اضافه کرد: ۱۰ نقطه برای استقرار موکب ها و ایستگاه های صلواتی در مسیر ایلام به مهران پیش بینی شده تا از ازدحام جمعیت در ایام اربعین در محل پایانه جلوگیری شود.

کد N1529252

وبگردی