آفتاب

وزیر اطلاعات به عنوان نماینده عالی دولت وارد شهرستان محلات شد

وزیر اطلاعات به عنوان نماینده عالی دولت وارد شهرستان محلات شد

اراک - ایرنا - حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات روز یکشنبه در جریان سی و دومین سفر کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی به عنوان نماینده عالی دولت وارد شهرستان محلات شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان از برنامه های وزیر اطلاعات در سفر به محلات بود.
حجت الاسلام محمود علوی همچنین در برنامه اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد فاطمیه شهرستان محلات نیز همگام با مردم حضور یافت و قرار است که در این مسجد ایراد سخنرانی داشته باشد.
وزیر اطلاعات همچنین عصر روز یکشنبه در ادامه سفر خود به شهرستان دلیجان می رود و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برای مردم این شهرستان سخنرانی خواهد کرد.
جمع بندی مسائل و مشکلات شهرستان های محلات و دلیجان توسط وزیر اطلاعاتبه عنوان نماینده عالی دولت برای تصمیم سازی های نشست پایانی سفر انجام خواهد شد.
استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت و 12 شهرستان در قلب ایران قرار دارد و به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی چهارمین قطب صنعت و یکی از کانون های مهم کشاورزی کشور است.
دولتمردان تدبیر و امید از اولین سفر استانی خود در 24 دی ماه سال 92 تاکنون به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستان های استان تهران (شهریار، ملارد و قدس، اسلامشهر، ری، رباط کریم و بهارستان) خراسان شمالی، کردستان، همدان، مازندران، یزد، سمنان، کرمان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد و قزوین سفر کرده اند.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی**انتشار دهنده: مژگان حیدری*
کد N1529228

وبگردی