آفتاب

تمام زنانی که مدعی‌اند ترامپ به آنان تعرض کرده است /تصاویر

تمام زنانی که مدعی‌اند ترامپ به آنان تعرض کرده است /تصاویر

نخستین همسر ترامپ مدعی شده که از سوی او پس از یک حمله خشونت‌بار مورد تعرض قرار گرفته است. به گفته سایت «دیلی بیست» او در یک مستند این ادعا را مطرح کرده است. البته پس از آغاز کارزار ترامپ ایوانا از ادعایش دوری کرد و دیگر به آن نپرداخت.

همزمان با آن که جو بایدن حرف‌های ترامپ درباره خودش را منزجرکننده خواند، خوب است نگاهی داشته باشیم به تمام زنانی که دونالد ترامپ را به سوء‌استفاده و آزار و اذیت جنسی علیه خودشان متهم کردند.



۱-جسیکا لیدز، ۱۹۸۰

او زنی ۷۴ ساله است و پیشتر در کار تجاری و بازرگانی بوده است و در منهتن زندگی می‌کند. او اخیرا به روزنامه «نیویورک تایمز» گفته است که از سوی ترامپ مورد تعرض جنسی در طول یک پرواز قرار گرفته است آن هم زمانی که ۳۸ سال داشته است. او توضیح داد که چگونه در کنار ترامپ در بخش فرست کلس نشسته بود و نامزد جمهوریخواهان او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بود. این زن دست‌های ترامپ را به اختاپوس تشبیه کرده است.

۲-ایوانا ترامپ، ۱۹۸۹

نخستین همسر ترامپ مدعی شده که از سوی او پس از یک حمله خشونت‌بار مورد تعرض قرار گرفته است. به گفته سایت «دیلی بیست» او در یک مستند این ادعا را مطرح کرده است. البته پس از آغاز کارزار ترامپ ایوانا از ادعایش دوری کرد و دیگر به آن نپرداخت.

۳-کریستین اندرسون، اوایل دهه ۹۰ میلادی

کریستین اندرسون در حال حاضر ۴۶ ساله است و می‌گوید که این اتفاق سال‌ها پیش افتاده است. او در مصاحبه با روزنامه «واشنگتن پست» این موضوع را مطرح کرده است و می‌گوید که این حادثه در اوایل دهه ۹۰ میلادی  زمانی که او در اوایل بیست سالگی بود و به شغل مدلینگ علاقه داشت روی داد.

۴-جیل هارث، ۱۹۹۳

جیل هارث آرایشگر هنرمندان می‌گوید که ترامپ تلاش کرده بود در سال ۱۹۹۳ میلادی به او تجاوز کند. او در گفت‌وگو با روزنامه «گاردین» گفته که این حادثه در جریان دیدار او از قصر ترامپ در ژانویه آن سال روی داده است.

۵-وندلا کیرسبوم، ۱۹۹۳

او که پیشتر یک مدل بوده است در مصاحبه اختصاصی با دیلی‌میل اظهار کرد که دونالد ترامپ زمانی که در کنارش نشسته بود آن هم در ضیافتی در کاخ سفید دائما درباره زنان صحبت می‌کرده است. این مدل که اکنون ۴۹ سال دارد گفته است: «تمام چیزهایی که ترامپ می‌گفت مبتذل بودند. من دیگر نمی‌توانستم تمام شب به حرف‌های مهمل او گوش دهم و به او گفتم که می‌توانم به جای دیگری  بروم.»

۶-لیزا بوین، ۹۹۶

او مدیرعامل یک شرکت مواد غذایی بوده و مدعی است که در تابستان سال ۱۹۹۶ میلادی صحنه‌ای را دیده که در آن ترامپ در حال آزار و اذیت زنان در یک رستوران بوده است. او می‌گوید این توهین‌آمیز ترین صحنه‌هایی بود که او دیده بود. او در گفت‌وگو با هافینگتون پست این موضوع  را مطرح کرده بود. او گفته است که به همراه دوستش برای مهمانی ترامپ در منهتن دعوت شده بود.

۷-چهار نوجوان دختر شایسته امریکایی، ۱۹۹۷

ماریا بیلادو و سه نفر دیگر در گفت‌وگو با سایت «بازفید» مدعی شده‌ند که ترامپ در حالی که آنان برهنه بودند پیش از مراسم وارد اتاق شده است. او می‌گوید به یاد داشت که به سرعت لباس خود را پوشید و گفت اوه خدای من یک مرد اینجاست. ترامپ در آن زمان گفته است نگران نباشید خانم‌ها من پیشتر همه این‌ها را دیده‌ام.

۸-تمپل تاگارت از نامزدهای پیشین در رقابت دختر شایسته، ۱۹۹۷

او که دختر شایسته پیشین یوتا بوده است اوایل امسال در مصاحبه با نیویورک تایمز مدعی شد که ترامپ او را زمانی که در مراسم مجللی حضور داشتند بوسیده است. او گفته است که این رفتار ترامپ به‌غایت نامناسب و جلف بوده است.

۹-کتی هلر، ۱۹۹۷

کتی هلر اکنون ۶۳ ساله است و مدعی شده است که ترامپ او را بدون اجازه در سال ۱۹۹۷ میلادی بوسیده است؛ زمانی که او در باشگاهی در فلوریدا در روز مادر شرکت کرده بود. او به گاردین گفته است: «در آن زمان دست من را کشید و من را بوسید». او می‌گوید که ترامپ عظیم‌الجثه و قوی بود. ترامپ این اتهام را رد کرده و طرح آن را با انگیزه انتقام‌گیری شخصی دانسته است و آن را در ارتباط با پرداخت حق عضویت خانواده‌اش در آن باشگاه خانوادگی قلمداد کرده است.



۱۰-بریجت سالیوان، دختر شایسته امریکایی، ۲۰۰۰

او در مصاحبه‌ای با سایت «بازفید» گفته است که ترامپ وارد اتاقی شد که در آنجا همه زنان برهنه بودند. ترامپ گفته بود که تنها می‌خواستم کمی شما را در آغوش بکشم.

۱۱-تاشا دیکسن، دختر شایسته، ۲۰۰۱

او به سی بی اس اوایل امسال گفته بود که اتفاقی مشابهی روی داد و زمانی که او نیمه برهنه بود ترامپ وارد اتاق شده بود.

۱۲-میندی مک گیلیوری، ۲۰۰۳

او به روزنامه «پالم بیچ پست» گفته است که زمانی که ۲۳ ساله بود دونالد او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

۱۳-لیندسی لوهان، ۲۰۰۴

در آن سال ترامپ در یک برنامه تلویزیونی درباره احساس‌اش به لیندسی لوهان بازیگر امریکایی گفت که در آن زمان یک نوجوان کم سن و سال بود و از علاقه خود به همخوابگی با او گفت. در آن زمان لوهان ۱۸ ساله و ترامپ ۵۸ ساله بود.

۱۴-راشل کروکز، ۲۰۰۵

او دختری ۲۲ ساله بود که به عنوان منشی در شرکت املاک و مستغلات در برج ترامپ در منهتن کار می‌کرد. او می‌گوید که در سال ۲۰۰۵ میلادی ترامپ بدون اجازه او را در آسانسور بوسیده است. او در مصاحبه با نیویورک تایمز می‌گوید که هنوز هم از این موضوع ناراحت است. او می‌گوید این حادثه پس از احوالپرسی او با ترامپ و دست دادن با او روی داد و ترامپ مانع از خروج او از آسانسور شد.

۱۵-ناتاشا استونیوف،‌۲۰۰۵

او می‌گوید که که دونالد او را به اتاقی برده است و در اتاق با او تنها بوده است. وی اشاره می‌کند که حرکات مبتذلی را به اجبار با او انجام داده است.

۱۶-سامر زوروس، ۲۰۰۷

او می‌گوید که ترامپ به زور او را در هتلی در بورلی هیلز بوسیده بود. او مدعی است که او در اتاق ترامپ بوسیده شده است. او مدعی است که در آن سال درباره فرصت‌های شغلی و کاری با ترامپ صحبت می‌کرد اما ترامپ چندین‌بار او را بوسیده است. او با اشک ریختن در کنفرانسی خبری گفته بود شما حق ندارید به یک زن صرفا به دلیل ستاره‌بودن به دیده یک ابژه جنسی نگاه کنید.

۱۷-کاساندرا سیرلس، دختر شایسته، ۲۰۱۳

سیرلس که دختر شایسته واشنگتن در سال ۲۰۱۳ میلادی بوده است می‌گوید ترامپ سعی کرده بود او را تحریک کند. او می‌گوید او با زنان مانند یک گاو رفتار می‌کرد.  
کد N1528915

وبگردی