آفتاب
رئیس سازمان فنی و حرفه ای اعلام کرد:

سرمایه گذاری دولت بر روی ایجاد مهارت های تجدیدپذیر در کشور

سرمایه گذاری دولت بر روی ایجاد مهارت های تجدیدپذیر در کشور

کرج - ایرنا - رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور با ابراز امیدواری از اینکه مسابقات ملی مهارت بتواند پشتوانه پیشرفت و تعالی کشور باشد، گفت: سرمایه گذاری دولت بر روی مهارت های تجدید پذیر و تعالی پذیر است.

به گزارش ایرنا، محمد امین سازگار نژاد در مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت که عصر شنبه در سالن شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، افزود: مسابقات ملی مهارت فرصتی است که قدرت ملی ایران اسلامی به منصه ظهور گذاشته شود تا بتوانیم در عرصه های بین المللی از حیثیت ملی خود دفاع کنیم.
سازگار نژاد گفت: کسانی که در اردوهای آمادگی این دوره شرکت می کنند آمادگی لازم برای حضور در مسابقات 2017 ابوظبی افتخار آفرینی کنند.
وی افزود: در عرصه های ورزشی و توانمندی های اجتماعی صدا و سیما و افکار عمومی توجه ویژه ای داشته ولی مهارت مغفول مانده که امید است این دوره مسابقات ملی ارزش های مهارت آموزی را بیش از پیش به عموم مردم و مسئولین معرفی کند.
این مسئول خاطر نشان کرد: امید است با تکیه به کارآموزان و ارتقاء سطح مهارت ها، پاییز آینده که در مسابقات بین المللی شرکت کرده و سرافراز بازگردیم.
وی گفت: مهمترین موضوع ایجاد رقابت سالم و سازنده است که در تجربه های ملی برگ زرینی در مهارت آموزی ثبت شود.
492 جوان ماهر در این دوره از مسابقات در 29 رشته مختلف در بخش آقایان و بانوان رقابت می کنند.
مراسم افتتاحیه هفدهمین مسابقات ملی مهارت عصر شنبه با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور، استاندار البرز و سایر مسئولان در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد.
مسابقات ملی مهارت 3 الی 5 آبان ماه با هدف ارتقا فرهنگ مهارت آموزی میان جوانان، ایجاد بستر آموزش مهارت آموزی تا سطح استانداردهای جهانی، کشف استعدادهای حرفه ای و در نهایت اشتغالزایی برای جوانان برگزار می شود.
در هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت 492 نفر از جوانان در 29 رشته مختلف به رقابت خواهند پرداخت.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
کد N1528443

وبگردی