آفتاب

تیم های برتر دومین دوره مسابقات شبکه هوشمند انرژی ایران معرفی شدند

تیم های برتر دومین دوره مسابقات شبکه هوشمند انرژی ایران معرفی شدند

اصفهان- ایرنا- تیم های برتر دومین دوره مسابقات شبکه هوشمند انرژی ایران پس از 2 روز رقابت در محل دانشگاه صنعتی اصفهان معرفی شدند.

دبیر اجرایی مسابقات شبکه هوشمند انرژی ایران روز شنبه به ایرنا گفت : 14 تیم در مرحله نهایی در سه محور طراحی بهینه منابع تولید پراکنده در شبکه هوشمند، طراحی و ساخت دستگاه تحلیلگر توان و مدیریت انرژی در خانه های هوشمند به رقابت پرداختند.
احسان کریمی اظهار کرد: در محور طراحی و ساخت دستگاه تحلیلگر توان، تیم های پی اس آی (PSI) و امید از دانشگاه صنعتی اصفهان به ترتیب رتبه های اول و دوم را کسب کردند و تیم مستقل ' هسانو ' شایسته تقدیر شناخته شد.
کریمی اضافه کرد: در محور طراحی بهینه منابع تولید پراکنده در شبکه هوشمند، هیچیک از تیم ها شایسته رتبه اول و دوم شناخته نشدند و تیم دانشگاه محقق اردبیلی رتبه سوم را کسب کرد و تیم فرا انرژی از دانشگاه علم و صنعت شایسته تجلیل شد.
دبیر اجرایی مسابقات شبکه هوشمند انرژی ایران گفت: در محور سوم یعنی مدیریت انرژی در خانه های هوشمند نیز هیچیک از تیم ها شایسته رتبه اول و دوم شناخته نشدند و تیم ساین از دانشگاه شیراز حائز رتبه سوم و تیم های دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی و فونیک از دانشگاه گیلان شایسته تقدیر شدند.
دومین دوره مسابقات شبکه هوشمند انرژی ایران زیر نظر انجمن شبکه هوشمند انرژی ایران و با هدف گسترش نفوذ مفاهیم شبکه هوشمند انرژی در جامعه و شناسایی نخبگان علمی روزهای 29 و 30 مهر امسال در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.
این دوره از مسابقات، 96 متقاضی در قالب 32 تیم از دانشگاه های سراسر کشور داشت که پس از ارائه گزارش طراحی اولیه و داوری های صورت گرفته 14 تیم به رقابت های نهایی راه یافتند.
تیم های راه یافته به مرحله نهایی در مدت 2 روز آزمون عملیاتی طرح های خود را انجام دادند و از بین آنها، برترین تیم ها انتخاب شد.
یک کارگاه آموزشی با عنوان ' ایده پردازی و نوآوری در خلق کسب و کارهای دانش بنیان ' نیز در کنار این رویداد برگزار شد.
نخستین دوره مسابقات شبکه هوشمند انرژی ایران آذر 93 در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.
شبکه هوشمند انرژی با هدف ایجاد قابلیت مدیریت غیر متمرکز و توزیع شده در سیستم تأمین انرژی و کاهش شکنندگی و ارتقای سطح امنیت آن پیاده سازی می شود.
ت/3011/ 6022 **خبرنگار: آسیه معینی * انتشار: مسعود عمادی**
کد N1528268

وبگردی